سامانه بارشی جدید آدینه به ایران می آید

به گزارش مجله بای بلاگ، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر آدینه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می گردد و ورود این سامانه بارشی سبب می گردد آدینه شب در شمال غرب بارش برف و باران را داشته باشیم.

سامانه بارشی جدید آدینه به ایران می آید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی کشور گفت: با خروج سامانه بارشی از کشور امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را داریم این شرایط سبب می گردد در شهر های صنعتی و پر جمعیت مثل تهران، اصفهان، کرج و اراک با افزایش غلظت آلاینده ها جوی و آلودگی هوا روبرو باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان نمود: چهارشنبه موجی ضعیف از روی کشور رد می گردد و در بخش های از شمال غرب و غرب سبب بارش باران می گردد.

گودرزی در ادامه بیان نمود: این موج ضعیف پنج شنبه در دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و بخش هایی از خراسان شمالی بارش پراکنده باران را داریم که همین شرایط سبب می گردد که از غلظت آلاینده ها در شهر های صنعتی کم گردد.

بیشتر بخوانید:

سامانه بارشی چهارشنبه از کشور خارج می گردد/آسمان تهران امروز ابری همراه با وزش باد

وی در ادامه بیان نمود: از بعد از ظهر آدینه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می گردد و ورود این سامانه بارشی سبب می گردد آدینه شب در شمال غرب بارش برف و باران را داشته باشیم و برای شنبه گستره بارش ها نوار غربی دامنه های البرز و زاگرس را در بر می گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان نمود: امروز و فردا آب های جنوب کشور مواج و متلاطم است تهران صاف تا قستمی ابری است و در برخی ساعات غبار محلی را دارد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 564

به "سامانه بارشی جدید آدینه به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی جدید آدینه به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید