واکنش مدیرکل دستگاه امنیت لبنان به بازپرسی ها از وی در پرونده انفجار بیروت

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل نهاد امنیت لبنان به اخبار منتشر شده درباره مخالفت وزیرکشور با بازپرسی از وی درباره پرونده انفجار بیروت واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد که تابع قانون است.

واکنش مدیرکل دستگاه امنیت لبنان به بازپرسی ها از وی در پرونده انفجار بیروت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از النشره، عباس ابراهیم مدیر کل نهاد امنیت لبنان به اخبار منتشر شده درباره مخالفت وزیر کشور لبنان با بازپرسی از وی درباره پفراینده انفجار بیروت واکنش نشان داد و گفت: قبل از اینکه اقدامات اداری رسمی فرایند اجرایی به خود بگیرد و حتی قبل از اطلاع و ابلاغ به من، در شبکه های اجتماعی شایعاتی علیه من مطرح شده است.

وی اضافه نمود: بعضی از این شایعات حاکی از این است که قاضی طارق بیطار از دخالت من در پفراینده قاچاق آمونیاک به سوریه خبر داده است و بعضی دیگر از داشتن پول در موسسه اقتصادی در کشور برادر امارات حکایت دارد. مگس های الکترونیکی در راستای تخریب شخصیت من برآمده اند.

ابراهیم ضمن تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر قانونی علیه این شایعه پردازان در رسانه ها و کسانی که در راستای تخریب شخصیت و وجهه وی برآمده اند، گفت: من ضمن تشکر از حمایت هایی که از سوی دوستارانم صورت گرفته، تاکید می کنم که من مانند هر لبنانی تابع قانون هستیم.

وی گفت: ما باید همبستگی داشته باشیم و محاسبات سیاسی تنگ نظرانه یا سرمایه گذاری سیاسی را رها کنیم تا حقایق انفجار بندر بیروت روشن گردد. اگر صبر داشته باشیم حقایق روشن خواهد شد.

یادآور می گردد که منابع قضایی لبنانی اعلام کردند که وزیر کشور لبنان با تصمیم بازپرس پفراینده انفجار بندر بیروت در ارتباط با بازپرسی از یک مقام امنیتی بلندپایه این کشور مخالفت نموده است.

این منابع اعلام نموده بودند که محمد الفهمی وزیر کشور لبنان درخواست قاضی طارق بیطار درباره بازپرسی از سرلشکر عباس ابراهیم مدیر امنیت کل لبنان را رد نموده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7716

به "واکنش مدیرکل دستگاه امنیت لبنان به بازپرسی ها از وی در پرونده انفجار بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرکل دستگاه امنیت لبنان به بازپرسی ها از وی در پرونده انفجار بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید