مقاله: آینده مهاجرت به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، وزیران در این جلسه بر اهمیت آمدن افراد جدید به این کشور تاکید کردند، به خصوص به اهمیت حضور دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در کانادا؛ کسانی که اقتصاد و جامعه کانادا را روی به جلو پیش می برند. مهاجرت، رشد مالی و جمعیتی را سبب می گردد؛ فاکتورهایی که برای بازیابی اقتصاد کانادا و موفقیت بلند مدت این کشور در عرصه جهانی بعد از مرتفع شدن چالش همه گیری ویروس کانادا حیاتی خواهند بود. در حالی که توانایی کانادا برای جذب و وارد کردن مهاجران جدید به داخل جامعه به طور موقت تحت تاثیر قرار گرفته است، اما انگیزه های بلند مدت برای افزایش مسئولانه در سطوح مهاجرتی همچنان باقی مانده اند.

مقاله: آینده مهاجرت به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا

وزیران از عملکرد تیم کانادا در مقابله با ویروس کرونا تمجید کردند؛ از پشتیبانی آنها از یک سیستم مهاجرتی انعطاف پذیر که بر رفع کردن نیازهای حیاتی بازار کار تمرکز دارد، به خصوص در حوزه کشاورزی و البته از کوشش بی دریغ آنها برای ارائه خدمات اساسی به مهاجران جدید. آنها همچنین به چالش ها و قدم هایی اشاره کردند که برداشته شدند تا سلامت کارگران خارجی موقت تضمین گردد. دولت های فدرالی، استانی و منطقه ای به صورت جمعی دست به کار شدند تا سلامت و امنیت کارگران خارجی موقت و دیگر مهاجران آسیب پذیر را تضمین نمایند. آنها تاکید کردند که این موضوع در بالاترین اولویت باقی خواهند ماند.

وزیران همچنین در خصوص چالش های جذب مهاجران جدید به سمت جامعه های (شهرهای کوچک و عظیم) بیرون مراکز اصلی شهری در سرتاسر کانادا بحث کردند. در این جلسه وزیران بر اهمیت پیشرفت اهداف مهاجرت مالی ناحیه ای توافق نظر داشتند. آنها همچنین موفقیت ثابت شده و سابقه درخشان و قوی برنامه های مهاجرتی نامزد استانی (Provincial Nominee Program) را تصدیق کردند؛ برنامه ای که در آن مزیت های ورود مهاجران جدید در سرتاسر کانادا دیده می گردد.

منبع مقاله: آینده مهاجرت به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3618

به "مقاله: آینده مهاجرت به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آینده مهاجرت به کانادا در زمان همه گیری ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید