حمایت اسپایک لی از تیم محبوبش با ساخت فیلم کوتاه

به گزارش مجله بای بلاگ، کارگردان سرشناس آمریکایی با ساخت 2 فیلم کوتاه از تیم بسکتبالی که طرفدارش است، حمایت می نماید.

حمایت اسپایک لی از تیم محبوبش با ساخت فیلم کوتاه

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، اسپایک لی کارگردان سرشناس برنده اسکار با ساخت 2 فیلم کوتاه نشان داد چقدر هوادار تیم بسکتبال نیویورک نیکس است.

وی که همواره گفته 2 عشق در زندگی اش دارد که یکی سینما و دیگری بسکتبال است، با ساخت 2 فیلم کوتاه و بازی در آن برای برنامه افتتاحیه بازی های فینال ان بی ای 2021 وارد عمل شده است.

این فیلم ها 2 دقیقه ای هستند و اولین آن ها همین هفته در تلویزیون ای بی سی دقیقاً پیش از گیم اول بازی نهایی روی آنتن می رود.

هر گیم بازی فینال در ای بی سی با یکی از 4 اپیزود این فیلم که با الهام از میراث ان بی ای ساخته شده آغاز می گردد. این فیلم های کوتاه با استفاده از فیلم های بازی ها و قهرمانان لیگ ها ساخته شده اند.

این کارگردان با تاکید بر اینکه برایش افتخاری است تا فیلم های افتتاحیه بازی های لیگ بسکتبال را ساخته گفت از همه آن هایی که به وی این امکان را دادند تا دو عشقش یعنی سینما و بسکتبال را با هم ترکیب کند تشکر می نماید.

در بخشی از تیزر اول اسپایک لی در تصویر حضور دارد و می گوید از روی جایگاه های آبی مدیسون اسکاویر گاردن همه ما با هم هستیم و با هر شعارمان فینال را حمایت می کنیم.

از سال 1983 تا به امروز کمپانی فراوری فیلم اسپایک لی بیش از 35 فیلم تهیه نموده است. جدیدترین فیلم وی 5 هم خون بود که هم به وسیله خود وی نوشته و کارگردانی شد و هم تهیه کننده اش بود. او سال 2019 برای بلک ک کلنزمن یا کوکلاکس کلان سیاه برنده جایزه اسکار فیلمنامه اقتباسی شد.

لی بیش از 50 سال است که هوادار 2 آتشه تیم نیکس است و از سال 1970 در فینال بازی های ان بی ای شرکت کرد.

اسپایک لی به زودی به اسم رییس هیات داوران جشنواره فیلم کن در این رویداد سینمایی حضور پیدا می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8049

به "حمایت اسپایک لی از تیم محبوبش با ساخت فیلم کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اسپایک لی از تیم محبوبش با ساخت فیلم کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید