تصادف دو خودرو خودران اپل در بزرگراه های کالیفرنیا

به گزارش مجله بای بلاگ، تصادف دو خودرو خودران اپل در بزرگراه های کالیفرنیا خبر ساز شده است. جزئیات این خبر را در ادامه بخوانید.

تصادف دو خودرو خودران اپل در بزرگراه های کالیفرنیا

خبرنگاران - گفته می گردد دو خودرو در ناوگان خودروهای خودران اپل ، ماه گذشته هنگام رانندگی در جاده های استان کالیفرنیا دچار تصادفات جزئی شده اند؛ اما ظاهراً در هنگام وقوع تصادف هیچ کدام از سیستم های خودران فعال نبوده اند.

اپل مدت ها است به طور رسمی در حال آزمایش سیستم های خودران در جاده های استان متحده آمریکا بوده است و بارها خودروهای شاسی بلند لکسوس و سایر برندها مجهز به تجهیزات اپل در عظیمراه های آمریکا دیده شده اند.

به گزارش، اپل اینسایدر، دو خودرو در ناوگان خودروهای خودران غول دنیای فناوری در ماه آگوست امسال میلادی دچار تصادف جزئی در عظیمراه های استان کالیفرنیا شده اند.

تصادف های مذکور ابتدا به وسیله گروه وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا گزارش شد و بعداً رسانه های مختلفی آن را بازنشر کردند. همان طور که گفته شد، هر دو تصادف خفیف توصیف شده و تا به امروز هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

در جزئیات این گزارش آمده است که در 19 آگوست (28 مرداد)، یک لکسوس RX 450h اپل در محله هیل کرست سن دیگو در ترافیک گیر نموده و به وسیله یک خودروی هیوندای مورد اصابت قرار گرفته است. از قرار معلوم، تصادف دوم در 23 آگوست (یکم شهریور) در محدوده اپل پارک واقع در کوپرتینو و با خودرو سوبارو اوتبک اتفاق افتاده است.

گفته می گردد در هر دو مورد، خودروهای خودران اپل در حالت دستی قرار داشته اند و در حقیقت، سیستم خودران هیچ دخالتی در تصادف های یادشده نداشته است. افزون بر این، رانندگان اپل کاملاً بی تقصیر بوده اند.

نخستین تصادف های ثبت شده اپل در جاده های کالیفرنیا در دو سال گذشته

اپل و دیگر شرکت هایی که خودروهای خودران را در جاده های کالیفرنیا آزمایش می نمایند، موظف اند گزارش تصادفات و بعلاوه خاموش شدن خودروها یا زمان هایی که راننده انسانی برای کنترل یک وسیله نقلیه احتیاج دارد، گزارش بدهند. از سپتامبر 2019 (شهریور و مهر 1398)، این نخستین تصادف های ثبت شده اپل در جاده های کالیفرنیا محسوب می شوند.

شنیده ها حاکی از آن است که اپل به منظور پیشبرد پروژه تایتان، ناوگان خودروهای خودرانش را در کالیفرنیا گسترده داده و 16 مجوز رانندگی برای استفاده در جاده های این استان اخذ نموده است. برخلاف تصورات، اپل با 69 دستگاه خودرو، سومین ناوگان عظیم خودروهای آزمایشی خودران در کالیفرنیا پس از ویمو و GM Cruise است که به ترتیب 615 و 201 دستگاه خودرو در سطح عظیمراه های این استان در اختیار دارند. کوپرتینویی ها تا به امروز از اظهارنظر در رابطه با فعالیت هایشان در حوزه ساخت وسایل نقلیه سَر باز زده اند.

منبع: زومیت

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: بیت ران
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8271

به "تصادف دو خودرو خودران اپل در بزرگراه های کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف دو خودرو خودران اپل در بزرگراه های کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید