آمادگی 500 مرکز واکسیناسیون هلال احمر برای تزریق واکسن کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر از آمادگی 500 مرکز واکسیناسیون هلال احمر برای تسریع در فرایند تزریق واکسن اطلاع داد.

آمادگی 500 مرکز واکسیناسیون هلال احمر برای تزریق واکسن کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کریم همتی گفت: جمعیت هلال احمر امروز 13 مرکز مستقل برای تزریق واکسن کرونا به شهروندان راه اندازی نموده و در 116 مرکز دیگر هم در کنار کادر تزریق و دانشگاه های علوم پزشکی حضور یافته است.

وی اضافه کرد: با توجه به حرکت جهادی جمعیت هلال احمر و مجموعه دولت سیزدهم که منجر به واردات حجم زیادی واکسن به کشور در شهریورماه می گردد، ضرورت دارد مراکز تزریق و کارکنان این حوزه افزایش پیدا کند تا بتوان از محموله های واکسن وارداتی بموقع استفاده کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: آمادگی داریم تعداد مراکز تزریق واکسن خود را در کشور به 500 مرکز برسانیم تا باری از دوش مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی برداشته و جامعه هر چه سریع تر در مقابل کرونا مقاوم گردد. این آمادگی وجود دارد و جمعیت هلال احمر منتظر درخواست نهاد های مربوطه است.

همتی در سرانجام گفت: با توجه به شیوع اخیر بیماری کرونا و افزایش قابل توجه مبتلایان در کشور، ساعات کاری داروخانه های هلال احمر هم افزایش پیدا نموده است و این مراکز حتی در تمامی ایام تعطیل هم فعالیت دارند. برای انجام این فعالیت ها، حدود 5500 نفر از اعضای تیم های بهداشت و درمان اضطراری، جوانان، امداگران و داوطلبان جمعیت همدوش کارکنان جمعیت در هر روز فعالیت می نمایند و این کوشش ها تا ایمن سازی کامل جامعه ادامه خواهد یافت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8287

به "آمادگی 500 مرکز واکسیناسیون هلال احمر برای تزریق واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی 500 مرکز واکسیناسیون هلال احمر برای تزریق واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید