شروع اعزام زائران حج تمتع از 3 خرداد، 87 هزار و 550 ایرانی به عربستان می روند

به گزارش مجله بای بلاگ، نام نویسی کاروان های حج تمتع 1402 در بعضی استان ها در حال اجرا است، با وجود این، ظرفیت بیش از 94 درصد کاروان های حج سال جاری تکمیل شده است و زائران با مراجعه به پزشکان معتمد مراکز پزشکی حج و زیارت، شرایط سلامت و استطاعت جسمی خود را آنالیز و ارزیابی نمایند.

شروع اعزام زائران حج تمتع از 3 خرداد، 87 هزار و 550 ایرانی به عربستان می روند

بعلاوه از دو هفته آینده روند صدور ویزای زائران حج تمتع امسال از سوی سعودی ها شروع می گردد و ایرانیان نیز همانند سایر کشورها به وسیله سامانه مسار روند صدور ویزای الکترونیک را طی خواهند کرد.

با توجه به برنامه ریزی کشورمان، اعزام زائران ایرانی به وسیله پروازهای داخلی شرکت هواپیمایی هما صورت می گیرد و عوامل و نیروهای ستادی از 30 اردیبهشت ماه به عربستان اعزام می شوند.

تشرف زائران حج تمتع امسال هم از سوم خردادماه به صورت رسمی شروع خواهد شد و 87 هزار و 550 ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

کاروان های زیارتی در دو گروه مدینه اول و مدینه دوم به حج تمتع مشرف می شوند که اعزام کاروان های مدینه اول از سوم خرداد و اعزام کاروان های مدینه دوم از 13 خرداد ماه شروع خواهد شد که البته کاروان های مدینه اول به وسیله فرودگاه مدینه وارد عربستان و ابتدا به مدینه منوره مشرف می شوند و پس از آن به خانه خدا اعزام خواهند شد. کاروان های مدینه دوم نیز به وسیله فرودگاه جده وارد عربستان می شوند و پس از انجام اعمال حج تمتع، راهی مدینه منوره خواهند شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 فروردین 1402 بروزرسانی: 14 فروردین 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8915

به "شروع اعزام زائران حج تمتع از 3 خرداد، 87 هزار و 550 ایرانی به عربستان می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اعزام زائران حج تمتع از 3 خرداد، 87 هزار و 550 ایرانی به عربستان می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید