کسب وکارهای دانش بنیان حوزه راهداری توسعه می یابند

به گزارش مجله بای بلاگ، یه گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، صنعت راهداری یکی از حوزه هایی است که برای استفاده از خدمات دانش بنیانی پیش قدم شده است. صنعتی که قرار است با یاری طرح های دانش بنیانی و کسب وکارهای نوین و خلاق متحول گردد. این اتفاق با برگزاری نخستین رویداد نوآوری حوزه راهداری سرعت می گیرد.

کسب وکارهای دانش بنیان حوزه راهداری توسعه می یابند

رویدادی فناورانه که با مشارکت و همکاری ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، معاونت پژوهشی دانشگاه تهران، پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران و شبکه شتابدهنده های تخصصی حوزه حمل ونقل پیشرفته و هوشمند مستقر در دانشگاه تهران برگزار می گردد.

این رویداد نوآورانه با هدف توسعه زیست بوم کارآفرینی فناورانه به ویژه توسعه کسب وکارهای نوپای فناور مورد احتیاج سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار می گردد. همچنین طراحی، توسعه و تجاری سازی محصولات جدید فناورانه برای حل چالش ها و مسائل این حوزه هم دیگر هدفی است که برای این رویداد تعریف شده است.

در این رویداد، طرح های برگزیده همه اساتید، فناوران، محققان، صنعتگران و دانشجویان فعال این حوزه مورد حمایت قرار می گیرند تا با این کار گامی برای حل مسائل و مسائل حوزه راهداری، با تکیه بر توان ملی و متخصصان و نخبگان داخلی برداشته گردد.

فعالان این حوزه می توانند طرح های فناورانه خود را تا 20 تیرماه در موضوعاتی مانند روش های نوین نگهداری و حفاظت از راه های کشور، استفاده از فناوری های نوین با رویکرد مالی برای پایش هوشمند شبکه راه ها و افزایش دوام و کیفیت خط کشی راه ها به دبیرخانه این رویداد ارسال نمایند.

بهینه سازی فنی و مالی انواع حفاظ های راه های کشور، طراحی وتوسعه انواع پل های مقاوم و سبک با نصب سریع در مواقع بحران و ارائه طرح های جدید برای روسازی مالی برای راه های فرعی و روستایی هم محورهای دیگر این رویداد است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3038

به "کسب وکارهای دانش بنیان حوزه راهداری توسعه می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب وکارهای دانش بنیان حوزه راهداری توسعه می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید