پرداخت تسهیلات کرونا به 620 فعال صنایع دستی ایلام

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام از پرداخت تسهیلات کرونا به فعالان رشته های صنایع دستی استان اطلاع داد.

پرداخت تسهیلات کرونا به 620 فعال صنایع دستی ایلام

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز 8 مرداد 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: هنرمندان صنایعدستی استان با ثبت نام در سامانه کارا متقاضی دریافت تسهیلات ناشی از خسارات کرونا شده اند که تا به امروز به 620 نفر مبلغ 37 میلیارد و 200 میلیون ریال پرداخت شده است، پرونده های دیگر متقاضیان برای دریافت تسهیلات در حال آنالیز است.

او با بیان اینکه صنعتگران بیمه نشده هم می توانند تسهیلات کرونا دریافت نمایند، اضافه کرد: صنایعدستی همیشه به عنوان یک منبع درآمد برای خانواده ها، یکی از اولویت های این اداره کل بوده است چرا که صنعت دستی می تواند تأثیر به سزایی در ایجاد مشاغل خانگی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام گفت: با توجه به اینکه اشتغال زایی صنایعدستی در استان از بقیه بخش ها بیشتر است و با خسارات ناشی از شرایط بحرانی ویروس کرونا، باید توجه بیشتری به این حوزه داشته باشیم.

او توضیح داد: در حال حاضر بیش از 10 هزار صنعتگر در این حوزه در استان مشغول به کار هستند و اگر مسئولان یاری نمایند با برنامه ریزی های صورت گرفته اشتغال زایی این حوزه جهش خوبی خواهد داشت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3431

به "پرداخت تسهیلات کرونا به 620 فعال صنایع دستی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات کرونا به 620 فعال صنایع دستی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید