وزیر کار: 21 پروژه اولویت دار در گلستان دنبال می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/گلستان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه 21 پروژه اولویت دار در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان وجود دارد، گفت: به دنبال این هستیم این پروژه ها را تا مدت به جامانده از دولت به جایی برسانیم تا گامی مؤثر برای حل مسائل این استان برداشته گردد.

وزیر کار: 21 پروژه اولویت دار در گلستان دنبال می گردد

محمد شریعتمداری امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: بخش زیادی از فعالیت های گلستان در منطقه شمال این استان به کشاورزی، شیلات و آبزیان و بخش جنوب استان به گردشگری اختصاص دارد که هر دو اینها برای توسعه احتیاج به سرمایه گذاری دارند.

وی با اشاره به اینکه این استان 67 هزار بیکار دارد، گفت: تا به امروز 6070 طرح در استان از تسهیلات اشتغال روستایی بهره مند شدند که زمینه اشتغال بیش از 8 هزار نفر را به همراه داشت.

وزیر کار اعلام کرد: 685 میلیارد تومان وام 4 درصد و 6 درصدی به گلستان اختصاص یافت که تا به امروز 485 میلیارد تومان آن جذب شده و مابقی آن در شرف انجام است.

شریعتمداری گفت: اخیراً تفاهمات خوبی با مسئولان مالی استان گلستان در زمینه همکاری در جهت فراوری میگو، احیای کارخانه نئوپان شموشک، نساجی و کشت پنبه، توسعه کارخانه صباح و غیره و همچنین سرمایه گذاری شستا در این استان انجام گرفته است.

وی گفت: با توجه به اینکه حدود 50 درصد مردم گلستان در روستاها زندگی می نمایند، می توان با ارائه تسهیلات روستایی بیشتر نسبت به سایر استان ها، توسعه این استان را سرعت بخشید.

وزیر کار اعلام کرد: طرح های مالی این استان را با جدیت پیگیری می کنیم تا در این مدت باقی مانده از دولت، اقدامات مؤثری در زمینه حل مسائل این استان انجام گیرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7001

به "وزیر کار: 21 پروژه اولویت دار در گلستان دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کار: 21 پروژه اولویت دار در گلستان دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید