مشتری معرفی کنید، کمیسیون بگیرید

به گزارش مجله بای بلاگ، اگر یکی از هزاران مشاور املاک سراسر کشور هستید و در زمینه خرید و فروش املاک فعالیت می کنید، خبرنگاران برای شما پیشنهاد ویژه ای دارد. شما می توانید در کنار فروش املاک مشتریان خود، فروشنده خودروی مشتری هایتان نیز باشید.

مشتری معرفی کنید، کمیسیون بگیرید

البته نیازی نیست که خودتان وارد فرآیند فروش شوید. فقط کافی است فروشنده را به سکو معرفی کنید. سکو همکار تجاری خبرنگاران در زمینه فروش فوری خودروهای لوکس است و با برگزاری یک حراجی آنلاین در کمتر از یکساعت می تواند یک خودروی گرانقیمت را به فروش برساند.

شما مشاور املاک محترم، می توانید با معرفی این فروشنده به سکو، از این معامله کمیسیون و پورسانت دریافت کنید.

کدام مشتری ها مناسب تر هستند؟

احتمالا روزانه شما با افراد زیادی برای خرید یا فروش ملک در تماس هستید. همه این افراد می توانند از مشتریان سکو باشند اما گروهی از این افراد با احتمال بیشتری به پیشنهاد شما روی خوش نشان می دهند.

افرادی که به دلایلی چون مهاجرت یا تجمیع و تبدیل سرمایه، قصد فروش دارایی هایشان را یک جا داشته و برای این کار عجله هم دارند، می توانند از خدمات سکو نهایت استفاده را ببرند.

کافی است آنها را متقاعد کنید که فرآیند فروش خودروی شان را نیز به شما بسپارند؛ بقیه کارها را سکو انجام می دهد و مشتری مناسب با بهترین قیمت را پیدا می کند.

چرا سکو پیشنهاد خوبی است؟

در همه جای دنیا فروش خودروهای لوکس و گرانقیمت کار سختی است چون علاوه بر اینکه این خودروها مشتریان خاص و ویژه خود را دارند، به دلیل قیمت زیاد، مشتری عادی برای آنها پیدا نمی شود. بر خلاف خودروهای رایج و با کلاس قیمتی متوسط که همیشه مشتریانی برای خریدشان وجود دارد و به راحتی معامله می شوند، خودروهای لوکس نیازمند خریدارانی هستند که ارزش واقعی آن را می دانند و حاضرند برایشان هزینه کند.

از طرفی هرچه قیمت کالایی بیشتر باشد مشتری آن کمتر و فروشش سخت تر و وقت گیرتر خواهد بود؛ در شرایطی که فروشنده آن نیاز به فروش فوری و همین طور مبلغ پرداختی آن به شکل نقدی دارد و زمان کافی نیز برای این کار ندارد، این موضوع چالش برانگیزتر خواهد بود و این می تواند فرصت درآمدزایی خوبی برای شما باشد.

سکو چه خدماتی می دهد؟

در سکو خودروهای لوکس تنها ظرف یک ساعت پس از شروع حراجی به فروش می رساند.

ثمن خودروی معامله شده توسط سکو، فورا و به صورت نقدی به فروشنده پرداخت می شود. کمیسیون حاصل از فروش نیز در کوتاه ترین زمان به شما پرداخت می شود. استفاده از خدمات سکو رایگان بوده و نیازمند پرداخت هیچ گونه هزینه از سمت واسطه فروش یا مالک خودرو نیست. همچنین معامله خودرو در سکو کاملا امن و منطبق بر رویه های حقوقی صورت می گیرد.

استفاده از سکو برای شما مزیت دیگری هم دارد. برای شخصی که تصمیم دارد دارایی های خود را یکجا و سریعا به پول نقد تبدیل کند، گزینه معامله ملک و ماشینش به طور همزمان، پیشنهادی جذاب خواهد بود و می تواند ارزش افزوده ای برای مشتریان شما یا آژانس املاکی باشد که شما در آن مشغول به کار هستید.

چطور با سکو تماس بگیرید؟

اگر تصمیم به معرفی یک خودروی لوکس و همکاری در فروش آن را دارید، سری به وب سایت سکو به آدرس saku.ir بزنید یا از طریق شماره 02191002323 با همکاران ما تماس بگیرید تا جوابگوی سوالات شما در این زمینه باشند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیوار
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4307

به "مشتری معرفی کنید، کمیسیون بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتری معرفی کنید، کمیسیون بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید