مربی پاراوزنه برداری: کسب 5 مدال در پارالمپیک یک اتفاق عظیم بود، پورمیرزایی زیر فشار روحی و روانی قرار داشت

به گزارش مجله بای بلاگ، مربی پیشین تیم ملی پاراوزنه برداری کسب مدال به وسیله همه نفرات اعزامی به پارالمپیک 2020 توکیو را یک نکته مثبت و امیدوارکننده دانست.

مربی پاراوزنه برداری: کسب 5 مدال در پارالمپیک یک اتفاق عظیم بود، پورمیرزایی زیر فشار روحی و روانی قرار داشت

غلامرضا آسترکی مربی پیشین تیم ملی پاراوزنه برداری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکرد پنج وزنه بردار اعزامی به بازی های پارالمپیک 2020 توکیو گفت: اینکه همه نفرات اعزامی پیروز به کسب مدال در رنگ های مختلف می شوند، اتفاقی عظیم و یک نکته مثبت و امیدوارکننده برای پاراوزنه برداری ایران است. البته رنگ مدال ها می توانست تغییر کند و همان چیزی باشد که پیش بینی شده بود. با این وجود نمی توان از راه دور موشکافی کرد، چرا که باید در صحنه باشید تا بتوانید آنالیز درست و کاملی انجام بدهید.

وی ادامه داد: انتخاب وزنه ها قطعاً براساس توانایی وزنه برداران و رکوردهای آنها در تمرینات است. درست است که تعداد خطاها کمی زیاد به نظر می رسید، اما به طور حتم تمام وزنه ها به وسیله ملی پوشان در تمرینات زده شده و کادر فنی هم همان ها را انتخاب نموده است. پارالمپیک صحنه عظیمی برای یک ورزشکار است و همین مسئله می تواند عملکرد ملی پوشان را کمی با تزلزل روبرو کند. در واقع همین موضوع باعث استرس می گردد که روی وزنه زدن ملی پوشان تأثیر منفی می گذارد.

مربی سابق تیم ملی پاراوزنه برداری در پارالمپیک های 2012 لندن و 2016 ریو در خصوص از دست رفتن اسم قوی ترین ورزشکار پارالمپیک که پیش از این در اختیار نمایندگان ایران بود، گفت: منصور پورمیرزایی پس از درگذشت سیامند رحمان به اسم جانشین او معرفی گردید. او تحت فشار روحی و روانی قرار داشت و همین مسئله بار منفی برایش ایجاد کرد. پورمیرزایی این توانایی را داشت که حتی وزنه های بالاتری را بزند، درست همان کاری که در تمرینات بارها انجام داده بود. متأسفانه این فشار مضاعف روحی روی عملکردش تأثیر گذاشت و اجازه نداد طلا بگیرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8310

به "مربی پاراوزنه برداری: کسب 5 مدال در پارالمپیک یک اتفاق عظیم بود، پورمیرزایی زیر فشار روحی و روانی قرار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پاراوزنه برداری: کسب 5 مدال در پارالمپیک یک اتفاق عظیم بود، پورمیرزایی زیر فشار روحی و روانی قرار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید