مذاکرات مایکروسافت با دونالد ترامپ شروع شد

به گزارش مجله بای بلاگ، شرکت مایکروسافت مذاکراتی جدی را با دونالد ترامپ شروع نموده است. این مذاکرات درباره علاقه مایکروسافت به خرید اپلیکیشن تیک تاک است. اپلیکیشن تیک تاک از مدتی پیش مورد غضب رئیس جمهور ایالات متحده قرار گرفته است.

مذاکرات مایکروسافت با دونالد ترامپ شروع شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دونالد ترامپ از مدتی پیش مدعی شده است که تیک تاک یک اپلیکیشن جاسوسی است و هدف آن نیز سرقت اطلاعات کاربران است با این وجود، بسیاری از کاربران در سراسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می نمایند.

بیشتر بدانید:

دونالد ترامپ مدعی شد: ترند های توییتر مسخره، غیرقانونی و بسیار ناعادلانه است

مخالفت شدید ترامپ با اپلیکیشن تیک تاک

هشدار به کاربران تیک تاک: مراقب بدافزار جاسوس باشید

این نخستین بار نیست که دونالد ترامپ با فناوری های مختلف چینی ابراز مخالف می نماید. در بخش سخت افزاری نیز مدت ها است که دونالد ترامپ با محصولات هواوی وارد جدال شده و حتی متحدان خود را نیز تشویق به ترک محصولات هواوی می نماید. اما به نظر می رسد مایکروسافت در کوشش است نظر مثبت رئیس جمهور و ByteDance را برای خرید تیک تاک جلب کند.

اما راضی کردن ترامپ کاری سخت به نظر می رسد چرا که دونالد ترامپ معتقد است چینی ها از این برنامه برای جمع آوری اطلاعات شهروندان آمریکایی استفاده می نمایند و در نتیجه این برنامه را تهدیدی که برای امنیت ملیمی داند. مالک ByteDance تا به امروز در انجام معامله با دولت ایالات متحده ناموفق بوده است بنابراین یک راه چاره جایگزین پیشنهاد شده است: مایکروسافت می تواند در صورت موافقت دونالد ترامپ تیک تاک را خریداری کند.

این غول نرم افزاری رسما تأیید کرد که مدیرعامل مایکروسافت ساتیا نادلا در حال مذاکره با رئیس جمهور و همچنین ByteDance است. بر اساس بیانیه مایکروسافت، این شرکت متعهد است که TikTok را پس از یک آنالیز کامل امنیتی و ارائه منافع مالی مناسب برای ایالات متحده خریداری کند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3522

به "مذاکرات مایکروسافت با دونالد ترامپ شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات مایکروسافت با دونالد ترامپ شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید