قابلیت تشخیص صدا در یخچال و فریزر 2021 ال جی

به گزارش مجله بای بلاگ، یخچال و فریزر InstaView برند ال جی سری 2021 مجهز به تکنولوژی تشخیص صدا است که می تواند چندین وظیفه را با تککنولوژی پیشرفته صوتی پشتیبانی کند.

قابلیت تشخیص صدا در یخچال و فریزر 2021 ال جی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سیستم صوتی جدید ال جی، به طور خاص، به دستورات صوتی برای باز کردن یخچال یا آنالیز شرایط یخ و توزیع کننده های آب پاسخ می دهد و می توانید با صفحه داخلی ارتباط برقرار کنید تا دستور کار روز را مشاهده کنید.

نکته جالب درباره این سیستم جدید را می توان قابلیت اتصال به حساب کاربری خرید اقلام روزمره آمازون دانست، بنابراین افراد در ککشور هایی که به حساب های آمازون دسترسی دارند، می توانند خرید های خود را به شکل اتوماتیک سفارش دهند.

علاوه بر این، یخچال و فریزر LG InstaView سری 2021 از سیستم های تقویت کننده طراوت و القا ال جی بهره می برد. این شامل فناوری DoorCooling + و LINEARCooling است. ترکیبی از این ویژگی ها، جریان هوای قدرتمندی را فراهم می نماید، نوسانات دما را به حداقل می رساند و به طور مساوی کل یخچال را خنک می نماید.

فناوری UVnano تعبیه شده در دستگاه پخش کننده آب، برای کاهش باکتری ها استفاده می گردد. این باعث بهبود طراوت و کیفیت کلی غذای شما می گردد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5706

به "قابلیت تشخیص صدا در یخچال و فریزر 2021 ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت تشخیص صدا در یخچال و فریزر 2021 ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید