فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75 ملاقات کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در ناوگروه 75 این نیرو مستقر در آب های خلیج فارس، با فرماندهان و کارکنان این دو شناور ملاقات و از افتخار آفرینی آنان تقدیر کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75 ملاقات کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با ورود هفتاد و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آب های سرزمینی، صبح امروز امیر دریادار ایرانی به وسیله بالگرد هوادریای این نیرو روی عرشه ناوبندرمکران و ناوشکن تمام ایرانی سهند حضور یافت و با فرماندهان و کارکنان این دو شناور ملاقات و مصاحبه کرد.

امیر ایرانی ضمن خداقوت به همه کارکنان ناوگروه و تقدیر از روحیه خستگی ناپذیر هم رزمان خود، گفت: ملت ایران هیچ گاه این افتخار ملی و اضافه کردن برگ زرین دیگری بر افتخارات نیروی دریایی ارتش و ایران سربلند اسلامی، به وسیله شما دریادلان ارتش را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه در این مأموریت عظیم، خوداتکایی به دانش جوانان ایرانی و استفاده از ناوشکن تمام ایرانی سهند از نکات شاخص و ارزشمند بود، گفت: اعتماد به نفس و خودباوری، تعهد و تخصص و ولایت مداری کارکنان این نیرو موجب شد به رغم همه تهدید ها و تحریم های ظالمانه دشمنان، این حضور غرورانگیز در تاریخ ثبت گردد و خشنودی مردم عزیز و تحیر و هراس دشمنان ما از این حضور راهبردی را رقم زند.

امیر ایرانی با اشاره به ضرورت بهره مندی از تجربیات ارزشمند اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی این مأموریت، اضافه کرد: ان شاالله این حضور مشخص کننده در اقیانوس ها و تقویت تعاملات جهانی، تحت رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از خانواده کارکنان که بیش از 4 ماه دوری از همسران خود را برای اجرای مأموریتی عظیم، تحمل کردند، گفت: بدون تردید نیمی از موفقیت شما مرهون صبر و همراهی و حضور مردانه همسران و خانواده عظیم و نجیب شما بوده است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8311

به "فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75 ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75 ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید