فراخوان شرکت در چالش نوآوری ساخت غشای نانویی آب شیرین کن منتشر شد خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، علاقه مندان تا 5 اسفند 1399 برای شرکت در چالش نوآوری ساخت غشای نانویی آب شیرین کن شرکت راهبر سیستم دانش فرصت دارند.

فراخوان شرکت در چالش نوآوری ساخت غشای نانویی آب شیرین کن منتشر شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، امروزه از یک سو به دلیل کمبود منابع آبی قابل شرب و یا قابل استفاده در کشاورزی و از سوی دیگر آلودگی گسترده آب های سطحی و زیرسطحی، به ویژه آلودگی به عناصر معدنی مانند نمک، دسترسی به آب سالم تبدیل به یک معضل شده است. این شرایط جامعه علمی را بر آن داشته تا با استفاده از فناوری های گوناگون مانند فناوری نانو، مشکل تامین آب سالم را مرتفع نمایند.

تا به امروز برای تصفیه آب از مواد مختلفی، چون نانوذرات فلزی، نانوذرات پلیمری، زئولیت ها، نانومواد پایه کربن، مواد نیمه متخلخل، پلیمر های زیستی استفاده شده است. همچنین در تصفیه فاضلاب نیز تا به امروز راه کار های مختلفی مبتنی بر فناوری نانو به کار گرفته شده است.

هدف از این چالش شناسایی راه کار ها و ایده های علمی و اجرایی با استفاده از فناوری نانو، جهت فراوری غشاء به منظور تصفیه آب شور جهت کاربرد در فراوری محصولات کشاورزی می باشد.

شرکت راهبر سیستم دانش (رسد) به عنوان مجری این رویداد، با هدف دستیابی به راه چاره اجرایی و مبتنی بر فناوری نانو جهت تصفیه آب شور برای کاربرد در مصارف کشاورزی، چالش ساخت غشای نانویی آب شیرین کن را برگزار می کند.

تیم های برتر این چالش مشمول حمایت ورود به فرایند شتابدهی شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا) قرار خواهند گرفت. این حمایت بسته به احتیاج فناوران برگزیده جهت توسعه فناوری و محصول شامل دریافت سرمایه گذاری توسعه محصول و فناوری تا 10 میلیارد ریال و تامین زیرساخت های تجاری سازی شامل محل استقرار تیم اجرایی، مشاوره و مربی گری، خط فراوری و غیره است.

علاقمندان برای ارسال پروپوزال خود تا 5 اسفند 1399 فرصت دارند و جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به نشانی https://rsd.co.ir مراجعه نمایند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6381

به "فراخوان شرکت در چالش نوآوری ساخت غشای نانویی آب شیرین کن منتشر شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان شرکت در چالش نوآوری ساخت غشای نانویی آب شیرین کن منتشر شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید