صدور و تمدید 34 پروانه فراوری صنایع دستی در خراسان شمالی

به گزارش مجله بای بلاگ، سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی از صدور و تمدید 34 پروانه فراوری انفرادی و گروهی صنایع دستی برای هنرمندان و صنعتگران این حوزه در سه ماهه نخست امسال اطلاع داد.

صدور و تمدید 34 پروانه فراوری صنایع دستی در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، محمدرضا قهرمانیان روز شنبه 21 تیرماه 99 با بیان این مطلب گفت: هدف از صدور این مجوزها توسعه صنایع دستی و نیز حمایت از هنرمندان این حوزه است.

او توضیح داد: بیش از 15 هزار صنعتگر استان در قالب مشاغل خانگی، کارگاه های فراوری انفرادی و گروهی صنایع دستی مشغول فعالیت هستند.

سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح بازدید از کارگاه های صنایع دستی در سطح شهرستان های استان اضافه نمود: تعدادی از این کارگاه ها ظرفیت و استعداد خوبی در زمینه برندسازی و صادرات صنایع دستی دارند.

قهرمانیان با تأکید بر این که از امسال، حضور فراورینمایندگان صنایع دستی استان در نمایشگاه ها به شرط ارائه بسته بندی مناسب برای محصولات خود است، گفت: در سال های اخیر با کوشش های اجرا شده و برگزاری کارگاه های آموزشی، فراورینمایندگان صنایع دستی استان توانستند به بازار فروش مجازی نیز راه پیدا نمایند و از این طریق میزان فراوری و فروش محصولات خود را افزایش دهند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3226

به "صدور و تمدید 34 پروانه فراوری صنایع دستی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور و تمدید 34 پروانه فراوری صنایع دستی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید