شرایط بازگشایی مدارس در مهر 1400 چیست؟

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدمحسن بیگی درباره واکسیناسیون معلمان و اینکه معلمان مدارس غیردولتی هم مشمول می شوند یا خیر، گفت: همه معلمان، مشمول تزریق واکسن کرونا هستند و اطلاعات معلمان مدارس غیردولتی با توجه به ثبت اطلاعات موسسان این مدارس در سامانه مشارکت ها (سامانه مربوط به سازمان مدارس غیر دولتی) موجود است.

شرایط بازگشایی مدارس در مهر 1400 چیست؟

وی افزود: اسامی معلمان در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد و هم اکنون در حال جمع آوری اطلاعات آنها هستیم، حدد 940 هزار معلم در بخش دولتی و 250 هزار معلم در مدارس غیردولتی داریم.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: تمام افرادی که در مدارس فعالیت می نمایند و همه کارکنان آموزش و پرورش مشمول تزریق واکسن کرونا هستند.

تدوین پروتکل نو برای بازگشایی مدارس

وی درباره واکسیناسیون دانش آموزان نام کرد: در دستورالعمل های وزارت بهداشت موضوع واکسیناسیون دانش آموزان مطرح نیست البته برای بازگشایی مدارس در حال تنظیم پروتکل نو هستیم که تا انتها مرداد تهیه می گردد.

محسن بیگی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا در مهر 1400، نسبت به بازگشایی مدارس اقدام می گردد و قطعا همچون شرایط عادی نبوده و حضور دانش آموزان با محدودیت هایی همراه است، البته باید توجه کرد که تعطیلی مدارس آسیب های مختلفی دارد و بازگشایی مدارس حتی به صورت محدود و مقطعی، بخشی از مسائل و آسیب ها را کم می نماید.

وی تأکید کرد: برای بازگشایی مدارس باید نسخه های متفاوتی پیچید چرا که مدارس روستایی، عشایری و کم جمعیت می توانند آموزش حضوری داشته باشند.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در خبرنگاران بخوانید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7861

به "شرایط بازگشایی مدارس در مهر 1400 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بازگشایی مدارس در مهر 1400 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید