سامانه شناسایی استعداد های برتر دانشجویان در دانشگاه بیرجند رونمایی شد

به گزارش مجله بای بلاگ، سامانه شناسایی و توانمندسازی استعداد های برتر (شتاب) در راستای شناسایی، حمایت و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه بیرجند راه اندازی شد.

سامانه شناسایی استعداد های برتر دانشجویان در دانشگاه بیرجند رونمایی شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سامانه شناسایی و توانمندسازی استعداد های برتر (شتاب) در راستای شناسایی، حمایت و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه بیرجند راه اندازی شد.

این سامانه استعداد های دانشجویان را در همه ابعاد آموزشی، پژوهشی، مهارت ورزی و کارآفرینی می سنجد. همچنین در این سامانه تسهیلات نقدی و غیرنقدی برای ایجاد انگیزه و جهت دهی به فعالیت های دانشجویان ممتاز برنامه ریزی شده است.

در این سامانه، به دانشجویان براساس توانایی و آثار علمی و فرهنگی و ... آنان امتیاز اختصاص می یابد و دانشجویانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، علاوه بر تسهیلات، نشان هایی مزین به نام اساتید مشهور بومی خراسان جنوبی را هم دریافت می کنند.

براین اساس، نشان استاد شکوهی، جایزه بالاترین امتیاز آموزشی است و تسهیلات آن شامل اعتبار توان مندی آموزشی، اعتبار کار آفرینی، اعتبار مهارت افزایی و کمک هزینه شرکت درمسابقات مورد تأیید گروه می شود.

همچنین نشان استاد گنجی به بالاترین امتیاز پژوهشی تعلق می گیرد و تسهیلات این بخش شامل اعتبار ارتباطات علمی، اعتبار اجرای انتها نامه کارشناسی، اعتبار مشارکت در فعالیت های نوآوری و کار آموزی و اعتبارشرکت در مجامع معتبر داخلی است.

نشان استاد معتمدنژاد به بالاترین امتیاز فرهنگی جایزه آن تعلق می گیرد و تسهیلات این بخش نیز به راتبه دانشجویی، هدیه ازدواج، اعتبار برنامه ها و سفر های زیارتی و گردشگری و کمک هزینه شهریه خوابگاه تعلق خواهد گرفت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7315

به "سامانه شناسایی استعداد های برتر دانشجویان در دانشگاه بیرجند رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه شناسایی استعداد های برتر دانشجویان در دانشگاه بیرجند رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید