سازمان ملل از سرکوب فعالان و زندانیان بحرینی انتقاد کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه النشره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه فعالان و زندانیان بحرینی انتقاد کرد.

سازمان ملل از سرکوب فعالان و زندانیان بحرینی انتقاد کرد

بر اساس این گزارش، مارتا هورتادو سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر ناخشنودی این کمیساریا را نسبت به استفاده غیر موجه از زور توسط نیروهای پلیس برای لغو اعتصاب مسالمت آمیز در زندان جو بحرین ابراز کرد.

کمیساریای عالی حقوق بشر در بیانیه خود بیان کرد که طبق روایات شاهدان عینی، نیروهای ویژه پلیس بحرین اقدام به شلیک بمب های صوتی نموده و زندانیان را از ناحیه سر مورد ضرب و شتم قرار دادند که منجر به جراحت جدی بسیاری از آنها شده است.

این بیانیه می افزاید: طبق اطلاعات موثق، مقامات بحرینی 33 اعتصاب کننده را به ساختمانی دیگر در این زندان منتقل کردند و ارتباط آنها را با دنیای خارجی قطع کردند و این زندانیان در اقدامی که ناقض قوانین داخلی و بین المللی است قادر به ارتباط با خانواده ها یا وکلای خود نشدند.

طبق اسناد و اطلاعات کمیساریای عالی حقوق بشر، زندانیان بحرینی به شرایط بازداشت خود بویژه عدم برخورداری از درمان پزشکی اعتراض داشتند.

گسترش شیوع کرونا در زندان های بحرین اعتراضاتی را در سراسر این کشور به همراه داشته است که مقامات بحرینی ده ها معترض را در این زمینه بازداشت کردند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7224

به "سازمان ملل از سرکوب فعالان و زندانیان بحرینی انتقاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ملل از سرکوب فعالان و زندانیان بحرینی انتقاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید