دولت طی نامه ای اجازه اصلاحیه بودجه را به مجلس داد، اصلاحیه های طبق گزارش های مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات است

به گزارش مجله بای بلاگ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیح داد: اصلاحیه های انجام شده در لایحه بودجه طبق گزارش های مرکز پژوهش های مجلس و همچنین گزارش های دیوان محاسبات مبتنی بر تفریغ بودجه سالیان گذشته انجام شده و مدل بودجه عملیاتی شده است.

دولت طی نامه ای اجازه اصلاحیه بودجه را به مجلس داد، اصلاحیه های طبق گزارش های مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات است

بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره تغییرات لایحه بودجه در مجلس، اظهار کرد: بودجه 1400 از نظر واقع بینانه جوابگوی شرایط موجود نبود از این رو مجلس دو راه پیش روی خود داشت.

وی ادامه داد: اقدام اولیه این بود که کمیسیون تلفیق کلیات بودجه را رد کند و بودجه دوباره به دولت بازگردد تا دولت خود اصلاحیه هایی اعمال کند و اقدام دوم این بود که خود مجلس دست به اصلاح بزند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت طی نامه ای اجازه اصلاحیه بودجه را به مجلس داد. از این رو مقرر شد نمایندگان اصلاحاتی را در لایحه بودجه انجام دهند تا بتواند شرایط موجود را دربرگیرد.

محبی اضافه کرد: در جلسات اصلاحیه لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق نمایندگانی از دولت و همچنین شورای نگهبان حضور داشتند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیح داد: اصلاحیه های اجرا شده در لایحه بودجه طبق گزارش های مرکز پژوهش های مجلس و همچنین گزارش های دیوان محاسبات مبتنی بر تفریغ بودجه سالیان گذشته اجرا شده و مدل بودجه عملیاتی شده است.

محبی در پاسخ به این سوال که اگر ساختار بودجه تغییر کند شورای نگهبان این لایحه را رد می نماید؟ گفت: در کمیسیون تلفیق این کوشش وجود داشت که تا جایی که اصلاحات صورت می گیرد انجام گردد بدون آن که به ساختار اصلی بودجه آسیبی وارد گردد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6011

به "دولت طی نامه ای اجازه اصلاحیه بودجه را به مجلس داد، اصلاحیه های طبق گزارش های مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت طی نامه ای اجازه اصلاحیه بودجه را به مجلس داد، اصلاحیه های طبق گزارش های مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید