دسترسی به کتابچه راهنما میراث فرهنگی درخطر به 10 زبان دنیا

به گزارش مجله بای بلاگ، این کتابچه راهنما می تواند برای جوامع محلی، فعالان میراث فرهنگی و متخصصان این حوزه بسیار مفید و کاربردی باشد؛ زیرا اطلاع رسانی در مورد آن که کدام آثار فرهنگی و مکان های تاریخی در خطر نابودی و از بین رفتن هستند، بسیار مهم و ضروری است.

دسترسی به کتابچه راهنما میراث فرهنگی درخطر به 10 زبان دنیا

کلیه سایت ها و میراث غنی فرهنگی در کشورهای مختلف دنیا که در معرض خطر نابودی هستند و مسئولان حوزه باید هرچه سریع تر برای بازسازی و حفظ و نگهداری از آن ها اقدام کنند، همگی در این کتابچه آمده و اشاره دقیقی به آن ها شده است.

این کتابچه فرهنگی به 10 زبان دنیا همچون انگلیسی، عربی، فرانسوی، گرجی، ژاپنی، نپالی، پرتغالی، روسی، ترکی و اسپانیایی ترجمه شده و قابل دسترس عموم قرار رفته است.

رهنمودهایی مربوط به سیاست ها، اقدامات علمی حفاظت از آثار و نحوه همکاری موزه ها و سازمان های میراث فرهنگی در هر کشور به صورت کامل در این کتابچه تخصصی تشریح داده شده که بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

متخصصان و کارشناسان حوزه با استفاده از این کتابچه علمی می توانند گام به گام با روش های چگونگی حفظ و نگهداری از آثار فرهنگی در خطر در سراسر دنیا پیش بروند و با روش های اجرایی در این زمینه به صورت کامل آشنایی پیدا کنند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3410

به "دسترسی به کتابچه راهنما میراث فرهنگی درخطر به 10 زبان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی به کتابچه راهنما میراث فرهنگی درخطر به 10 زبان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید