ویزای کانادا: درآمد لازم برای خرید یک خانه میانه در تورنتو چقدر است؟

به گزارش مجله بای بلاگ، اگر قصد خرید یک خانه میانه در شهر تورنتو دارید وقت آن است که با خود عهدی ببندید: کاستن از مخارج و هزینه های اضافی!

ویزای کانادا: درآمد لازم برای خرید یک خانه میانه در تورنتو چقدر است؟

این اولین قدم برای داشتن پس انداز بیشتر جهت خرید خانه در تورنتو است.

طبق اطلاعات تازه وب سایت Zoocasa، در حال حاضر امکان خرید خانه فقط برای 10 درصد از افرادی که بیشترین درآمد را دارند میسر است چراکه قیمت پایه خرید خانه در تورنتو 873,100 دلار است. تورنتو دومین شهر گران قیمت کانادا در فهرست رده بندی است.

خریداران خانه در ونکوور هم باید جزو 2.5 درصد از گروه های پر درآمد باشند، زیرا طبق اطلاعات انجمن املاک و مستغلات کانادا و هیات مدیره املاک محلی، قیمت پایه خانه در این شهر 1,441,000 دلار است.

این مطالعه حداقل درآمد مورد نیاز برای دریافت وام مسکن در 13 ناحیه شهری بزرگ در سراسر کانادا را محاسبه نموده است. این محاسبات شامل 20 درصد پیش پرداخت، با نرخ وام 3.75 درصد و دوره بازپرداخت 30 ساله می شود.

سپس این یافته ها با اظهارنامه های بایگانی شده مالیات بر درآمد که از طریق اداره آمار کانادا گزارش شده مورد بررسی قرار گرفت تا تعیین شود کدام گروه های درآمدی در جهت خرید خانه با هم سازگاری دارند.

یافته ها نشان داد که فقط قیمت خانه ها نیست که چنین درآمدهایی را می طلبند، بلکه مشابه این شرایط در زمینه خرید آپارتمان یا کاندو هم صدق می کند.

بر اساس این مطالعه، افراد ساکن در ونکوور و تورنتو هم باید درآمدشان جزو 25 درصد از بالاترین درآمدها باشد تا بتوانند به ترتیب از عهده قیمت های 656,900 و 522,300 دلاری آپارتمان بربیایند.

از طرف دیگر این مطالعه مقرون به صرفه ترین منطقه کانادا برای خرید خانه را هم تعیین کرد: منطقه چمنزار یا The Prairies.

لازم به ذکر است برای افرادی که در محدوده 75 درصدی درآمدهای بالا در رجینا قرار دارند، خرید یک خانه با قیمت پایه 275,900 دلار امکان پذیر است. ساسکاتون و وینیپگ هم هر دو پشت سر هم هستند؛ افرادی که در رده 50 درصدی درآمدهای بالا قرار دارند می توانند به ترتیب خانه هایی با قیمت 301،900 دلار و 326،433 دلار خریداری نمایند.

حتی خریداران آپارتمان هم از استطاعت مالی بالاتری در این منطقه ها برخوردار هستند چرا که افرادی که جزو رده 75 درصد برتر گروه های درآمدی قرار دارند می توانند واحدهایی را با قیمت پایه ای در حدود 160،000 دلار، 170،800دلار و 227،538 دلار خریداری نمایند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8244

به "ویزای کانادا: درآمد لازم برای خرید یک خانه میانه در تورنتو چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: درآمد لازم برای خرید یک خانه میانه در تورنتو چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید