خبرنگاران سه بنگاه مالی کرمانشاه به عنوان صنعت سبز انتخاب شد

به گزارش مجله بای بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار کرمانشاه از انتخاب سه بنگاه عظیم مالی از استان کرمانشاه به عنوان صنعت سبز در کشور اطلاع داد و گفت: این انتخاب بیانگر اهمیت فعالان عرصه صنعت به سلامت مردم است.

خبرنگاران سه بنگاه مالی کرمانشاه به عنوان صنعت سبز انتخاب شد

به گزارش خبرنگاران، راهنمایی حاتمی عصر یکشنبه در ️مراسم تجلیل از واحدهای صنعتی سبز استان گفت: در بیست و دومین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز در کشور، پس از آنالیز و ارزیابی 259 واحد صنعتی، پنج واحد به عنوان صنعت برگزیده سبز، چهار واحد به عنوان خدمات برگزیده سبز،42 واحد به عنوان صنعت سبز، یک واحد به عنوان معدن سبز و 13 واحد به عنوان خدمات سبز، در سطح کشور انتخاب شدند.

وی اضافه نمود: در این همایش از سه بنگاه عظیم مالی استان شامل شرکت پالایش نفت، صنایع سیمان سامان غرب و پلیمر از استان کرمانشاه که به عنوان صنعت سبز در سطح ملی برگزیده شده بودند با اهدای لوح و تندیس تجلیل گشت.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به اهمیت حرکت صنایع به سمت صنعت پاک و سبز که در آن آلایندگی و آلودگی کمتری احساس گردد گفت: انتخاب سه بنگاه عظیم مالی از استان کرمانشاه به عنوان صنعت سبز در سطح کشور نشان دهنده اهتمام جدی دستگاه های اجرایی مرتبط و نیز مدیران صنایع استان در حرکت به سمت صنعت پاک و سبز است و بیانگر اهمیت فعالان عرصه صنعت به سلامت مردم است.

حاتمی گفت: طرح صنعت سبز، عامل توسعه و انتقال فناوری، کارآفرینی، فراوری و بهره وری بالا، همراه با حفظ محیط زیست و کاهش تغییرات آب و هوایی است.

او گفت: صنایع سبز به صنایعی گفته می گردد که علاوه بر فراوری و بهره وری بالا، کمترین آلودگی را به محیط زیست وارد نمایند و بر اساس معیار زیست محیطی و بنا به تشخیص سازمان حفاظت محیط زیست، کوشش قابل تقدیری در طول سال مورد نظر در راستای حفظ محیط زیست انجام داده باشد.

وی با بیان اینکه حفاظت و صیانت از محیط زیست یک وظیفه شرعی و ملی محسوب می گردد و همه ما در قبال محیط زیست مسئولیت داریم اضافه نمود: رعایت استانداردهای محیط زیستی از سوی صنایع استان می تواند هوای پاک و سالم و در کنار آن توسعه پایدار را به دنبال داشته باشد.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم با نظارت محیط زیست و کوشش و همکاری صنایع استان، در سال های آینده شاهد افزایش تعداد صنایع سبز در سطح ملی در استان مان باشیم.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد صنعتی و فراوریی با اشتغالزایی بیش از 30هزار نفر دارد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6629

به "خبرنگاران سه بنگاه مالی کرمانشاه به عنوان صنعت سبز انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه بنگاه مالی کرمانشاه به عنوان صنعت سبز انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید