خبرنگاران سرمربی تراکتور: تکلیف دیدارهای معوقه لیگ را مشخص کنید

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی تراکتور تبریز گفت: از مالک باشگاه تراکتور تقاضا خواهم کرد تا تعیین نشدن تکلیف دیدارهای معوقه، در مسابقات لیگ شرکت نکنیم.

خبرنگاران سرمربی تراکتور: تکلیف دیدارهای معوقه لیگ را مشخص کنید

ساکت الهامی در نشست خبری انتها دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز که در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار گشت و با تساوی یک بر یک انتها یافت، گفت: این مسابقه همان طور که از قبل پیش بینی می کردیم برای هر دو تیم سخت بود. هم استقلال و هم تراکتور ابتدا می خواستند گل نخورند و در ادامه نیز قصد داشتند برنده از زمین خارج شوند.

وی افزود: خوشحالم که استقلال با تمام نفراتش بازی کرد و خوشحالم همه بازیکنان استقلال به این مسابقه رسیدند و امیدوارم به هدف خود برسیم و بعد از مدت ها تیم تراکتور را آسیایی کنیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا از دژاگه و مسعود شجاعی از ابتدا استفاده نشد، گفت: هر دو بازیکن به خاطر کرونا دیر به ما ملحق شدند. اشکان دژاگه 5 روز و مسعود شجاعی 10 روز است که به تیم ملحق شده و شجاعی بعد از آمدن نیز از ناحیه مچ و کمر مصدوم شد و خوشبختانه بازیکنان جوان تراکتور جای آنها را خوب پر کردند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مسائل اخیر استقلال روی تمرکز تیم تراکتور تاثیر منفی داشت یا خیر گفت: می دانستم بازی برگزار می شود و از این جهت مطمئن بودم. استقلالی ها حق داشتند که بخواهند تمام بازیکنان خود را داشته باشند و مشکل استقلال، فولاد، تراکتور و پرسپولیس نیست. مشکل این است که قانونی وجود ندارد و هر تیمی شرایط را به نفع خود تفسیر می کند.

الهامی اضافه کرد: استقلال حق دارد با تمام نفراتش بازی کند و من هم دوست دارم اکنون که تراکتور در شرایط مسابقه قرار گرفته، بازی ها انجام شود. از ابتدا مخالف برگزاری مجدد لیگ بودم و الان هم مخالف هستم اما اگر قرار است لیگ برگزار شود، باید عدالت رعایت شود.

سرمربی تراکتور ادامه داد: در حال حاضر فولاد دو بازی از ما عقب است و از نتایج ما باخبر هستند و به همین خاطر تا زمانی که تکلیف بازی های عقب افتاده مشخص نشده است، از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تقاضا خواهم کرد، در مسابقات شرکت نکنیم زیرا در شرایطی هستیم که با یک نتیجه برد یا باخت یا مساوی تکلیف سهمیه آسیا مشخص می شود.

وی افزود: نظر خودم این است که مسابقات را تا مشخص نشدن تکلیف دیدارهای معوق ادامه ندهیم و اگر هم می خواهند ادامه دهند، جام حذفی را برگزار کنند تا حداقل فینالیست مشخص شود زیرا چهار تیم باقی مانده و هر چهار تیم نیز، چهار تیم اول جدول هستند.

الهامی درباره داوری نیز گفت: عملکرد گروه داوری خیلی خوب بود. در وقت های اضافه روزبه چشمی با مسعود شجاعی درگیر شد و به خاطر آن صحنه قدری تمرکز خود را از دست دادم و در مجموع داوری خوب بود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3239

به "خبرنگاران سرمربی تراکتور: تکلیف دیدارهای معوقه لیگ را مشخص کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تراکتور: تکلیف دیدارهای معوقه لیگ را مشخص کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید