خبرنگاران جای خالی طرفداران روی سکوها ناراحت کننده بود

به گزارش مجله بای بلاگ، تبریز - خبرنگاران - سرمربی تیم ماشین سازی با اشاره به بازی خوب شاگردانش مقابل تیم صنعت نفت آبادان گفت: به دلیل محدودیتی که کرونا بوجود آورد، جای خالی طرفداران روی سکوها ناراحت کننده بود.

خبرنگاران جای خالی طرفداران روی سکوها ناراحت کننده بود

به گزارش خبرنگاران، هومن افاضلی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اضافه نمود: خدا را شکر می کنم که این امانتی که به من داده شد، توانستم در شرایط مناسبی پس بدهم.

سرمربی تیم ماشین سازی با اشاره به اینکه بازیکنان فوق العاده بازی کردند و از آنها تشکر می کنم، گفت: تیم صنعت نفت آبادان سه مرتبه سیستم بازی خود را تغییر داد و کار را در طول بازی برای ما سخت کرد.

وی افزود: ما موقعیت زیادی به تیم صنعت نفت ندادیم و در عوض فرصت زیادی برای گلزنی داشتیم، دو بار به تیر دروازه زدیم و بازی امروز از معدود بازی های ما بود که خوب بودیم و نتیجه گرفتیم.

افاضلی بیان کرد: امشب روی سکوها جای طرفداران خالی بود و شرایطی وجود داشت که طرفداران برای ورود به ورزشگاه محدودیت داشتند، ولی جلوی هتل ما را تشویق کردند و به بازیکنان روحیه و انرژی دادند؛ امیدوارم که ماشین سازی در شرایطی قرار بگیرد که ورزشگاه پر گردد و برای سهمیه آسیا بجنگیم.

افاضلی در مورد آغاز فصل بعد اظهار کرد: لیگ سال جاری سخت و طولانی بود، چون به خاطر کرونا بازی ها به وقفه افتاد، نگران فصل بعد هستم که چه زمانی بازی های لیگ برتر فصل بعد آغاز می گردد و تیم های چه زمانی می توانند یارگیری نمایند.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان لیگ برتر فوتبال سریع اعلام نمایند لیگ بیستم از چه زمانی آغاز خواهد شد، چون مهمترین چیز این است که تیم ها تکلیف خود را بدانند تا برنامه ای را برای آمادهسازی خود داشته باشند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان نیز با اشاره به اینکه این پیروزی را به مردم آذربایجان تبریک می گویم، اضافه نمود: امروز تیم ماشین سازی برای برد کوشش کرد و برد،آنها خیلی بهتر از ما بازی کردند و پیروز شدند.

بهنام سراج با بیان اینکه ما کوشش کردیم بازی جوانمردانه ای انجام بدهیم و نتیجه در زمین مسابقه رقم بخورد، خاطر نشان کرد: بازیکنان ما انگیزه لازم را برای این مسابقه نداشتند، زیرا صندلی تیم ما در جدول تثبیت شده بود.

وی بیان کرد: در این هفته آخر ما درگیر مسایل فنی نبودیم و بیشتر درگیر مسایل روحی و روانی بودیم.

سراج گفت: چند بازیکن را به زور به این سفر آوردیم آنها به بهانه های مختلف می خواستند از این سفر در بروند.

وی با انتقاد از نوع بازی بازیکنانش اذعان کرد: به مردم آبادان می گویم تا زمانی که اینجا هستم حتی اگر چند ساعت، اجازه نمی دهم کسی پول مفت از آبادان به شهرهای دیگر ببرد، زیرا معتقد هستم بازیکن تیم باید به شهر و تیمش تعصب داشته باشد.

سرمربی تیم نفت با اشاره به اینکه 40 درصد از پول بازیکنان باقی مانده است، اظهار کرد: گزارش این مسائل انضباطی را به باشگاه ارائه خواهم داد.

وی شرح داد: نمی گویم بعضی بازیکنان خیانت کردند اما تمام کوشش شان را نکردند و اگر آنها بیشتر کوشش می کردند می توانستیم پیروز شویم.

پس از بازی امشب تیم ماشین سازی با 31 امتیاز رده یازدهم و تیم صنعت نفت آبادان با 41 امتیاز رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را از آن خود کردند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3816

به "خبرنگاران جای خالی طرفداران روی سکوها ناراحت کننده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جای خالی طرفداران روی سکوها ناراحت کننده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید