خبرنگاران تکمیل طرح بهسازی بند دره بیرجند در اولویت دستگاه ها باشد

به گزارش مجله بای بلاگ، بیرجند - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه بهسازی منطقه گردشگری بند دره بیرجند انتفاع عمومی را به همراه دارد، دستگاه ها مکلف هستند اجرای تعهدات خود در این مجموعه را در اولویت کارها قرار دهند.

خبرنگاران تکمیل طرح بهسازی بند دره بیرجند در اولویت دستگاه ها باشد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید کمال الدین میرجعفریان در نشست بررسی و ارائه گزارش اجرای زیرساخت ها در منطقه نمونه گردشگری بند دره بیرجند اضافه کرد: بهره برداری هرچه سریع تر از پروژه بند دره، مهمترین تکلیف دستگاه هاست.

وی با اشاره به دستور اکید استاندار مبنی بر تامین زیرساخت های لازم در این تفرجگاه شرح داد: از همان بدو آغاز کار در پروژه بهسازی بند دره (بهمن ماه 98)، تکلیف هر دستگاه بر مبنای حوزه وظایف و اختیارات هر مجموعه تعیین شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: بررسی اقدامات اجرا شده در این مجموعه، حکایت از تلاش دستگاه ها در راستای اجرای تعهدات شان دارد و براساس مصوبات این جلسه، دستگاه ها باید باقیمانده کارها را در بازه زمانی تعیین شده هرچه سریع تر به نتیجه برسانند.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی درست و افزایش نوبت کاری می توان به این مهم دست یافت.

میرجعفریان گفت: تامین زیرساخت های بند دره، در توسعه منطقه و جذب سرمایه گذاران برای حضور و فعالیت اقتصادی در قالب های مختلف موثر است.

در این نشست شرایط اقدامات دستگاه ها و پیشرفت فیزیکی پروژه به طور کامل بررسی و تصمیماتی در راستای سرعت بخشی به فرایند اجرای کار اتخاذ شد.

بند دره با داشتن موقعیت کوهستانی و بند آبی در شهر بیرجند یکی از مناطقی است که مردم برای گردش و گذران اوقات فراغت به آنجا می فرایند و بهسازی آن سال ها مورد مطالبه و انتظار مردم بوده است.

عملیات اجرایی بهسازی و تامین زیرساخت های بند دره بیرجند 22 بهمن سال گذشته با حضور استاندار خراسان جنوبی و مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی استان آغاز شد.

براساس برنامه ریزی های اجرا شده پس از بهسازی و تامین زیرساخت های لازم، طرح توسعه تفرجگاه بند دره در فازهای بعدی با حضور و مشارکت سرمایه گذاران ادامه خواهد یافت.

استان خراسان جنوبی 11 شهرستان دارد و بیرجند مرکز آن است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3247

به "خبرنگاران تکمیل طرح بهسازی بند دره بیرجند در اولویت دستگاه ها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکمیل طرح بهسازی بند دره بیرجند در اولویت دستگاه ها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید