خبرنگاران تخصیص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به سه طرح مالی شیروان

به گزارش مجله بای بلاگ، بجنورد- خبرنگاران- معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: 10 هزار میلیارد ریال اعتبار که در سفر تیرماه پارسال رییس جمهوری به این شهرستان مصوب شده بود سال جاری برای اجرای سه طرح مالی تخصیص یافته است.

خبرنگاران تخصیص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به سه طرح مالی شیروان

سیدوحید میرزامحمدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این میزان اعتبار برای ساخت عملیات گاوداری 10 هزار راسی در روستای خرم آباد، گلخانه 100 هکتاری روستای دوین و مجتمع تفریحی گردشگری بیگان واقع در بخش مرکزی هزینه می گردد.

وی گفت: اینک مجتمع گاوداری 10 هزار راسی با استفاده از اعتبار چهار هزار میلیارد ریالی سفر رییس جمهوری، 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی گلخانه 100 هکتاری روستای دوین هم با پنج هزار میلیارد ریال اعتبار بتازگی شروع شده است.

میرزامحمدزاده اضافه کرد: مابقی اعتبارات سفر رییس جمهوری هم برای ایجاد مجتمع تفریحی گردشگری بیگان این شهرستان هزینه می گردد که عملیات اجرایی آن بزودی شروع می گردد.

معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان با اشاره به اینکه اجرای این طرح ها موجب اشتغال و درآمدزایی زیادی برای شهرستان خواهد شد، گفت: عملیات اجرایی ساخت گاوداری 10 هزار راسی شیروان، در 107 هکتار زمین ایجاد می گردد که ظرفیت فراوری سالانه 65 هزار و 700 تن شیر و هزار تن گوشت را خواهد داشت و برای 300 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد نمود.

عملیات اجرایی ساخت شهرک گلخانه ای 100 هکتاری شیروان، به عنوان بزرگترین طرح گلخانه ای خراسان شمالی و یکی از بزرگترین طرح های این حوزه در کشور، در گستره 100 هکتار، با مساحت سازه ای به میزان 88 هکتار، در محدوده روستای دوین، در 15 کیلومتری شرق شیروان اجرا می گردد.

بر اساس برنامه ریزی اجرا شده، این شهرک گلخانه ای در مدت 36 ماه اجرا و مرحله نخست آن سال آینده بهره برداری می گردد که با تکمیل آن هزار نفر به صورت مستقیم جذب کار شده و برای 2 هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

مجتمع تفریحی، تجاری و گردشگری بیگان شیروان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با استفاده از اعتبارات سفر رییس جمهوری اجرا می گردد.

روستای بیگان در 15 کیلومتری غرب شیروان و در مجاورت محور اصلی مشهدالرضا (ع) به شمال کشور قرار گرفته است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3419

به "خبرنگاران تخصیص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به سه طرح مالی شیروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تخصیص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به سه طرح مالی شیروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید