خبرنگاران امکانات ورزشی توچال پایتخت در جهان بی نظیر است

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران-خبرنگاران- نایب رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا خاطرنشان کرد: امکانات مجموعه ورزشی توچال نه تنها در کشور بلکه در جهان خاص است.

خبرنگاران امکانات ورزشی توچال پایتخت در جهان بی نظیر است

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، عیسی ساوه شمشکی در آیین کاشت 20 نهال که در ایستگاه شماره یک توچال برگزار گردید اظهار کرد: هم اینک امکانات خاصی برای فعالیت های ورزشی و توریستی در مجموعه توچال وجود دارد که می تواند زمینه بهره مندی 12 میلیون مخاطب استان تهران را فراهم کند.

وی با بیان اینکه امکانات موجود در این مجموعه ورزشی و توریستی می تواند زمینه حضور ورزشی اسکی بازان را برای فراهم کند گفت: این مجموعه با بهره مندی استاندارد روز می تواند برای فصول گرم و سرد برای ورزش های اسکی و صحرا نوردی به عنوان قطبی خاص مطرح گردد.

همچنین رییس فدراسیون اسکی در این آیین با بیان اینکه رنگ سبز پیغام آور دوستی، زندگی، همگرایی، اتحاد و انسجام محسوب می گردد اضافه نمود: اینگونه برنامه می تواند ضمن توسعه فضای سبز پیرامونی نیز زمینه ساز فرهنگ سازی در نسل های مختلف جامعه گردد.

عباس نظریان ادامه داد: فعالیت اقدامات خیر خواهانه فردی نبوده بلکه به صورت تیمی است تا اجرای خوبی در اذهان عموم ثبت گردد.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی توچال اضافه نمود: کاشت درخت سنت حسنه و صدقه جاریه است چراکه تا مادامی هر موجودی از آن بهره مند گردد، ثوابش به بانی خیر آن خواهد رسید.

روح الله امداد با بیان اینکه در چند سال اخیر شاهد آسیب هایی از برنامه چهارشنبه سوری هستیم اظهار کرد: استفاده از مواد محترقه باعث شده تا بعضی آسیب های جدی جان شهروندان را تهدید کند که می طلبد با کاشت درخت به دنبال احیای این اقدامات غلط در سطح جامعه باشیم.

همچنین منوچهر زندی دبیر کل افتخاری انجمن ورزشی نویسان با اشاره به اینکه محیط طبیعی توسط بعضی کوهنوردان به نابودی کشیده شده اند تاکید نمود که باید حفظ محیط زیست را سرلوحه خود قرار دهیم تا محیط طبیعی و کوهستانها در امان بمانند.

این آیین با حضور رئیس هیات اسکی استان تهران و شمال غرب تهران، جمعی از پیشکسوتان این ورزش و کمیته محیط ریست و گردشگری هیات اسکی تهران برگزار و 20 اصله نهال در فضای ایستگاه یک توچال به نام آنان کاشته شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6449

به "خبرنگاران امکانات ورزشی توچال پایتخت در جهان بی نظیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امکانات ورزشی توچال پایتخت در جهان بی نظیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید