خبرنگاران استاندار چهارمحال و بختیاری:اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه ها نقد شود

به گزارش مجله بای بلاگ، شهرکرد -خبرنگاران -استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید به پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران گفت: اسناد اعتباری مرتبط با پیمانکاران پروژه هایی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است،از سوی دستگاه های اجرایی سریع تر نقد و پرداخت شود.

خبرنگاران استاندار چهارمحال و بختیاری:اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه ها نقد شود

اقبال عباسی روز سه شنبه در حاشیه دومین روز بازدید میدانی از طرح های مهم چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سررسید و نقد شدن اسناد اعتباری طرح ها و پروژه هایی که به سرانجام رسیده است، نباید چند سال طول بکشد.

وی اضافه نمود: قرار بود اعتبار مورد نیاز برای اجرای چهار خطه جاده شلمزار به گهرو در شهرستان کیار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین شود.

عباسی، مشخص بودن منابع تامین اعتبار قراردادهای مربوط به طرح های مختلف را ضروری اعلام و شرح داد: چهار خطه جاده شلمزار به گهرو از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری آغاز شده و باید ادامه یابد در غیر این صورت، گزارش آن به مقامات ملی گزارش داده می شود.

وی با انتقاد از مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: وقتی اعتبار و پولی در میان نبوده، باید با پیمانکار قرارداد بسته نمی شد.

عباسی گفت: باید پس از ارائه طرح زیرگذر چهار خطه شلمزار به گهرو شهرستان کیار، اعتبار لازم را از مسوولان ملی پیگیری کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در یک ماه و نیم گذشته و از ابتدای عملیات اجرایی ساخت جاده شهرکرد به شلمزار تا به امروز پیشرفت فیزیکی این طرح به 20 درصد رسیده است.

حسین علی مقصودی تاکید کرد: در این مدت چهار هزار و 500 متر از جهت 13 کیلومتری سه راهی شمس آباد شهرستان شهرکرد تا امیرآباد شهرستان کیار آماده آسفالت شده است.

مقصودی شرح داد: در این جهت فقط محدوده روستای شمس آباد شهرستان شهرکرد آزادسازی نشده است.

وی یادآور شد: براساس پیش بینی های اجرا شده، می توان 50 تا 60 درصد جاده شهرکرد به شلمزار را تا یک سال آینده بهره برداری کرد.

به گزارش خبرنگاران، استاندار، تعدادی از مسوولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی از فرایند اجرایی ساخت جاده شهرکرد به شلمزار، احداث چهار خطه شلمزار به گهرو و حفر تونل زِره دیدن کردند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4467

به "خبرنگاران استاندار چهارمحال و بختیاری:اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه ها نقد شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار چهارمحال و بختیاری:اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه ها نقد شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید