خبرنگاران آتش نشانی مشهد به حالت آماده باش درآمد

به گزارش مجله بای بلاگ، مشهد- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: همزمان با تاسوعای حسینی، آتش نشانان این سازمان در 51 ایستگاه به حالت آماده باش درآمدند.

خبرنگاران آتش نشانی مشهد به حالت آماده باش درآمد

آتشپاد دوم امیر عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: به منظور تامین ایمنی زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر مشهد و اطراف حرم امام رضا (ع)، آنش نشانانی مشهد در آماده باش 100 درصد است.

وی افزود: از صبح امروز 20 دستگاه خودروهای سبک اطفای حریق و موتور سیکلت های عملیاتی آتش نشانی به همراه 250 آتش نشان در خیابان های منتهی به حرم رضوی و بست های ورودی به حرم امام رضا (ع) در پنج راستا مستقر شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به احتمال حضور دسته های عزادار در خیابان های خسروی نو، شیرازی، امام رضا(ع)، نواب و طبرسی و برگزاری مراسم عزاداری در اماکن روباز و هسته مرکزی شهر مشهد، خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق آتش نشانی برای تامین ایمنی مردم در محل های برگزاری این مراسم از صبح امروز مستقر شده اند و تا خاتمه مراسم عزاداری روز عاشورا در حالت آماده باش خواهند بود.

عزیزی افزود: تمهیدات لازم برای تامین ایمنی عزاداران حسینی و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی در سطح شهر مشهد اندیشیده شده است و از زائران و مجاوران نیز می خواهیم با نیروهای خدمات رسان همکاری نمایند.

هزار و 300 آتش نشان در 51 ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می نمایند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3887

به "خبرنگاران آتش نشانی مشهد به حالت آماده باش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش نشانی مشهد به حالت آماده باش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید