تغییرات هیات مدیره دردی از استقلال دوا نمی کند، پول مشکل گشاست!

به گزارش مجله بای بلاگ، صادق ورمزیار در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص شرایط آبی پوشان و اتفاقاتی که پیرامون این تیم اتفاق افتاده است، گفت: باید بپذیریم که شرایط مجموعه استقلال این روزها خوب نیست. بازیکنان در شرایط خوبی نیتسند. آنها مطالباتشان را می خواهند و این می تواند در تمرکز آنها تاثیر بگذارد.

تغییرات هیات مدیره دردی از استقلال دوا نمی کند، پول مشکل گشاست!

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: البته بازیکنان استقلال با اینکه از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی نیستند اما نمایش قابل قبولی ارائه دادند. آنها می دانند که چند بازی حساس در پیش دارند خصوصا دربی در جام حذفی که برای آنها سرنوشت ساز است.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید نمود: سال گذشته در جام حذفی همین حواشی باعث شد تا آبی پوشان نتوانند جام را بالای سر ببرند. حالا آنها یک تجربه خوب از این اتفاق کسب نموده اند و تمام کوشش خود را خواهند کرد تا بتوانند ملاقاتهای آینده را با موفقیت به پایان برسانند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات در هیات مدیره می تواند گره گشای شرایط این روزهای استقلال باشد، اضافه نمود: به اعتقاد من تغییرات در هیات مدیره در این مقطع دردی از استقلال دوا نمی نماید. مشکل اصلی استقلال را کارگزار حل می نماید که می تواند با پرداخت مطالبات بازیکنان آرامش را به تیم برگرداند.

وی ادامه داد: این روزها به جای تغییرات در هیئت مدیره، پول مشکل گشاست. هیئت مدیره می تواند تصمیمات کلان بگیرد و مسائل درازمدت را رفع کند. بنابراین اگر کارگزار بتواند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا حدودی شرایط استقلال عادی خواهد شد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان در مورد ملاقات آینده آبی پوشان برابر آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم با راهنمایی منصوریان عملکرد خوبی داشته است. کادر فنی ابزار لازم برای انجام یک بازی خوب را دارد. البته استقلال هم در پی این تا بتواند با پیروزی در این ملاقات کم کم خود را آماده دربی کند. هر دو تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و یکی از جذابیت های این ملاقات این است که دو تیم تنها به برد فکر می نمایند و مساوی برایشان هیچ تاثیری نخواهد داشت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7894

به "تغییرات هیات مدیره دردی از استقلال دوا نمی کند، پول مشکل گشاست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات هیات مدیره دردی از استقلال دوا نمی کند، پول مشکل گشاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید