(تصاویر) کرونا در کمین مسافران شمال

به گزارش مجله بای بلاگ، استان مازندران از نخستین استان های کشور بود که از بهمن ماه سال 1398 درگیر شیوع ویروس کووید19 شد و طی یک سال گذشته سه موج کرونایی را پشت سر گذاشت. از سرانجام بهمن 1399 طبق اعلام ستاد ملی کرونا، این استان به لحاظ مهار این ویروس از سری استان های به رنگ زرد با درصد کم بیماران کرونایی معرفی گردید و تردد مسافران نوروزی به این استان شمالی با رعایت پروتکل بهداشتی را بلامانع بیان کرد.

(تصاویر) کرونا در کمین مسافران شمال

پیشتر مازندران میزبان 30 میلیون مسافر بود. اما تداوم امواج کرونایی سبب تعطیلات اماکن گردشگری، مهمانسرا های دولتی و هتل ها شده بود.

نوروز 1400 دومین سال متوالی است که مردم کشور درگیر ویروس کرونا شده اند، اما این عامل باعث نشد که تردد مسافران در ایام نوروز با محدودیت سفر همراه باشد این در حالی است که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: سفر نوروزی به مازندران با توجه به چرخش ویروس جهش یافته کرونا در کشور و شرایط جغرافیایی خاص مازندران، این استان را وارد موج چهارم شیوع کرونا خواهد نمود.

آنچه در موج نخست تعطیلات سفر نوروزی 1400 شاهد هستیم عادی انگاری مسافرانی است که در سواحل دریای خزر چادر زده اند و سایه به سایه کرونا در حرکت اند تا این ویروس جهش یافته به صورت افسار گسیخته هموطنان را به کام مرگ بکشاند.

عکاس: محمد سلطانی مجاوری/ فارس

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6587

به "(تصاویر) کرونا در کمین مسافران شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) کرونا در کمین مسافران شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید