تخصیص اعتبار دو میلیاردی به مدارس شبانه روزی گیلان

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در چند روز گذشته 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به مدارس شبانه روزی استان اختصاص یافته است.

تخصیص اعتبار دو میلیاردی به مدارس شبانه روزی گیلان

نادر دنیا آرای امروز در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به شرکت 50 هزار دانش آموز پایه های هفتم تا نهم در آزمون پیشرفت تحصیلی(مداخله گر) اظهار کرد: این آزمون در جهت ارزیابی کیفیت آموزشی در نیمسال اول در پایه هفتم تا نهم برگزار گردید که نتایج علمی دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون تا یک هفته آینده اعلام می گردد.

وی با اشاره به توجه دولت به مدارس شبانه روزی، اضافه کرد: در چند روز گذشته 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به مدارس شبانه روزی استان اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اقبال دانش آموزان به تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای گفت: میزان جذب دانش آموزان گیلانی در این رشته 1.2 درصد از میانگین کشوری بالاتر است اما کمبود فضای آموزشی و قدیمی شدن تجهیزات هنرستان ها یکی از مشکلاتی است که همچنان وجود دارد.

دنیا آرای با اشاره به افزایش دانش آموزان رشته کشاورزی در گیلان اعلام کرد: با توجه به ظرفیت نساجی در استان گیلان به زودی هنرستان نساجی نیز در استان احیا می گردد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی خوب آموزش و پرورش در ایام بارش برف اظهار کرد: به رغم برگزاری خوب نشست های ستاد بحران در ادارات آموزش و پرورش تعدادی از مدارس استان در بعضی شهرها آسیب دیده اند که امیدواریم از منابع اختصاص یافته به استان، مدارس آسیب دیده به زودی مرمت گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با گرامیداشت 8 اسفند روز امور تربیتی بر ضرورت تجلیل از مربیان پرورشی و فعالان حوزه تربیت تأکید کرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 856

به "تخصیص اعتبار دو میلیاردی به مدارس شبانه روزی گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار دو میلیاردی به مدارس شبانه روزی گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید