بیش از 18 هزار نفر در کنکور سراسری امسال در استان یزد باهم رقابت می کنند

به گزارش مجله بای بلاگ، نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد گفت: بیش از 18 هزار داوطلب ورود به دانشگاه ها روز های نهم تا داوزدهم تیرماه در استان یزد باهم به رقابت می پردازند.

بیش از 18 هزار نفر در کنکور سراسری امسال در استان یزد باهم رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سیدمحسن میرحسینی، نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد با اعلام این خبر گفت: با توجه قرار داشتن در دوران کرونا، برگزاری آزمون سراسری 1400 علاوه بر تمهیدات لازم برای برگزاری آزمونی مناسب و سالم، اطمینان بخشی به داوطلبین و خانواده های این عزیزان در راستای سلامت داوطلبان و رعایت دستورعمل های بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: جلسات هماهنگی با همه دستگاه های اجرایی اعم از استانداری، نیرو های انتظامی، پلیس راهور، شبکه بهداشت، آتش نشانی، صداوسیما و اداره برق برگزار شده تا همچون گذشته، محیطی امن و مناسب برای داوطلبان فراهم شود.

وی گفت: این آزمون با جمعیت بالغ بر 18 هزار نفر داوطلبان در استان یزد در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی و هنر با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظتی در دانشگاه یزد به نام حوزه اصلی و در 11 حوزه فرعی واقع در شهر های یزد، اشکذر، میبد، اردکان، تفت، مهریز، بافق، ابرکوه، هرات و مروست در روز های چهارشنبه تا شنبه نهم تا دوازدهم تیرماه امسال برگزار می شود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7691

به "بیش از 18 هزار نفر در کنکور سراسری امسال در استان یزد باهم رقابت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 18 هزار نفر در کنکور سراسری امسال در استان یزد باهم رقابت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید