بهره برداری از 15 طرح ورزشی در خراسان جنوبی

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 15 پروژه ورزشی با اعتبار 20 میلیارد تومان و با حضور وزیر ورزش و جوانان در این استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 15 طرح ورزشی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حسن عزیزی در نشست خبری جشنواره ققنوس (درخشش ستاره ها) افزود: با توجه به حجم بالای پروژه های افتتاحی در دهه فجر امسال این تعداد پروژه به صورت ملی و ویدئو کنفرانس در اسفند امسال افتتاح می شود.

وی گفت: در سفر روز گذشته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی 500 میلیون تومان اعتبار به استان تخصیص یافت و امیدواریم نواقصی که در استادیوم 15 هزار نفری بیرجند وجود دارد، رفع شود.

این مسئول اظهار کرد: در ارتباط با پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بیرجند که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از محل اعتبارات ملی 8 مجموعه را در کشور راه اندازی خواهد کرد با نگاه مساعد قول داده شد خراسان جنوبی در این فهرست قرار گیرد و نگاه این است که 50 درصد اعتبارات این پیست به صورت استانی و 50 درصد ملی اختصاص یابد که امیدواریم تا سرانجام دولت به سرانجام برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پروژه های ملی را در استان ها انجام می دهد اما سهم خراسان جنوبی تا به امروز فقط یک پروژه بوده که با توجه به نیازمندی استان به سالن چند منظوره تخصصی جانبازان و معلولان امیدواریم با دستور وزیر بتوانیم در سال آینده این موضوع را هم پیگیری و اجرا کنیم.

وی سالن چند منظوره سرایان، خوسف، بانوان نهبندان، سالن رزمی نهبندان، زمین چمن مصنوعی بشرویه و چاهک موسویه را از مهم ترین پروژه هایی ذکر کرد که با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری خواهد رسید.

عزیزی بیان نمود: سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی 2 روزه خواهد بود. 5 میلیارد تومان اعتبار در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به حوزه ورزش و جوانان خراسان جنوبی اختصاص یافت که قرار شد تا سرانجام سال این پول را به استان اختصاص دهند و تا به امروز یک میلیارد تومان از این اعتبارات تامین شده و یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای سالن ورزشی مصعبی و کریمو در نظر گرفته شده است که بقیه تا سرانجام سال تخصیص خواهد یافت.

وی گفت: سالن ورزشی شمال شهر بیرجند، خانه جوان و استخر شهرستان بشرویه از مهم ترین پروژه های نیمه تمام استان است که امیدواریم در هفته دولت به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی همچنین از آغاز جشنواره ققنوس خبر داد و افزود: با توجه به اطلاع رسانی که در فضای مجازی تا به امروز اجرا شده 90 نامزد و 26 هیات ورزشی در این جشنواره شرکت کردند.

این مسئول گفت: از اول اسفند تا 20 اسفند مرحله اول نظرسنجی خواهد بود و 130 گروه نامزد توسط مردم کارشناسی خواهند شد. 20 اسفند نیز 5 نفر اول هر بخش وارد مرحله دوم می شوند و در مرحله نهایی از 25 اسفند تا 15 فروردین 2 نفر برتر هر بخش انتخاب خواهند شد.

عزیزی گفت: نامزدهای هر بخش با اعلام نظر مردم یا اعلام آمادگی ستاره ها انتخاب خواهند شد. همه نامزدهای ثبت نامی که از فیلتر حداقل معیارهای داوران عبور کنند در مرحله نخست از یکم اسفند ماه 98 مورد رای گیری قرار می گیرند و 5 نامزد برتر هر بخش وارد رای گیری نهایی در بازه نوروز 99 خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: در بخش انفرادی مجریان صحنه، خوانندگان و نوازندگان، ورزشکاران، گویندگان و طنزپردازان و در بخش جمعی موسسات فرهنگی، هنری و اجتماعی و هیات های ورزشی حضور خواهند داشت.

وی گفت: از 2 نامزد برتر هر بخش طی مراسمی باشکوه با حضور مردم و میهمانان کشوری در هفته جوان و روز هنر انقلاب اسلامی تقدیر خواهد شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 810

به "بهره برداری از 15 طرح ورزشی در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 15 طرح ورزشی در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید