اپلیکیشن انتخاباتی جو بایدن اطلاعات رای دهندگان را افشا کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، بررسی های مؤسسه امنیتی اپ آنالیست نشان می دهد که یکی از قابلیت های در نظر گرفته شده برای اپلیکیشن رأی دهی به جو به کاربران امکان می دهد تا اطلاعات فهرست تماس گوشی های خود را با نرم افزار مذکور همگام کنند تا تعیین شود آیا دوستان و اعضای خانواده هر فرد برای رأی دادن در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا ثبت نام کرده اند یا خیر.

اپلیکیشن انتخاباتی جو بایدن اطلاعات رای دهندگان را افشا کرد

این اپلیکیشن در مورد هر فرد نام، سن، تاریخ تولید و فهرستی از انتخاباتی که او در آنها شرکت کرده را نمایش می دهد. اطلاعات یادشده توسط شرکتی به نام تارگت اسمارت ارائه شده که داده های بیش از 191 میلیون نفر رأی دهنده آمریکایی را در اختیار دارد. قرار است حامیان بایدن از این قابلیت برای شبکه سازی استفاده کنند، اما از همین امکانات می توان برای به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی میلیون ها رأی دهنده استفاده کرد. بدین منظور تنها کافیست با استفاده از نام کامل یک فرد، یک تماس جدید در گوشی ایجاد شود تا سایر اطلاعات شخصی وی نیز در اختیار فرد ایجاد کننده فهرست مذکور قرار بگیرد.

برای دسترسی به این اطلاعات نیازی به استفاده از هیچ روش تأیید داده ای نیست و همین مساله نگرانی در مورد نقص حریم شخصی میلیون ها رأی دهنده را افزایش داده است. همچنین بررسی های اپ آنالیست نشان می دهد اپلیکیشن تبلیغاتی جو بایدن اطلاعات بیشتری را نسبت به آنچه در ظاهر نمایش می دهد از کاربران جمع آوری می کند. از جمله این اطلاعات می توان به این مساله اشاره کرد که فرد در هر انتخابات به نامزد جمهوری خواهان یا دموکرات ها رأی داده است.

فعالان ستاد انتخاباتی جو بایدن از برطرف کردن این آسیب پذیری در روز جمعه خبر داده اند و می گویند یک بسته به روزرسان برای حل این مشکل عرضه کرده اند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4179

به "اپلیکیشن انتخاباتی جو بایدن اطلاعات رای دهندگان را افشا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن انتخاباتی جو بایدن اطلاعات رای دهندگان را افشا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید