اوضاع بد مالی در لبنان و ادامه اعتراضات

به گزارش مجله بای بلاگ، تظاهرات مردمی لبنانی ها شامگاه چهارشنبه در اعتراض به اوضاع نابسامان معیشتی و مالی و همچنین کاهش شدید ارزش لیره در مقابل دلار در مناطق مختلف این کشور مجددا از سر گرفته شد.

اوضاع بد مالی در لبنان و ادامه اعتراضات

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تظاهرات مردم لبنان به کاهش شدید ارزش لیره در مقابل دلار در حالی شروع شد که 6500 لیره لبنان در بازار سیاه معادل یک دلار شده است.

بعضی معترضان در اعتراض به وخامت اوضاع معیشتی و گرانی قیمت ها، جهتهای کورنیش و پل سلیم سلام در بیروت را با زباله و آتش زدن لاستیک ها مسدود کردند.

در مقابل، بعضی معترضان پل الرینغ در مرکز بیروت الطریق را مسدود کردند و شعارهایی را در محکومیت اوضاع مالی و معیشتی این کشور سر دادند.

در جریان درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی بر روی پل الرینغ در پی مسدود کردن جهت الاشرفیه به سمت الحمرا شماری مجروح شدند.

اتاق کنترل ترافیک در نیروهای امنیتی لبنان گزارش کرد، عبور و مرور خودرو در جاده سعد نایل از دو سمت و همچنین تقاطع ایلیا صیدا در جنوب لبنان توسط معترضان متوقف شده است.

بعضی فعالان در شبکه های اجتماعی خواهان برپایی تحصن آرام در ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه در مقابل ساختمان ریاست جمهوری لبنان در بعبدا، مقر نخست وزیر و مجلس در مرکز بیروت در ساعت 5 شدند تا مخالفت خود را با دیداری که میشل عون، رئیس جمهور لبنان خواهان انجام آن در بعبدا جهت مذاکره درباره اوضاع سیاسی عمومی و جلوگیری از هرگونه ناامنی شده است اعلام نمایند.،ایسنا

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2799

به "اوضاع بد مالی در لبنان و ادامه اعتراضات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع بد مالی در لبنان و ادامه اعتراضات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید