انتخابات آمریکا هنوز به انتها نرسیده است

به گزارش مجله بای بلاگ، بعد از پیشی دریافت جو بایدن از دونالد ترامپ در ایالت پنسیلوانیا، ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای ضمن زیر سوال بردن فرایند شمارش آرا در ایالت های کلیدی، با اطمینان گفت وی برای دوره دوم رئیس جمهور آمریکا خواهد شد.

انتخابات آمریکا هنوز به انتها نرسیده است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعد از پیشی دریافت جو بایدن از دونالد ترامپ در ایالت پنسیلوانیا، ستاد رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای گفت انتخابات تمام نشده است.

این بیانیه می افزاید پیش بینی اشتباه پیروزی جو بایدن بر اساس نتایج در چهار ایالتی است که هنوز شمارش آرا در آن ها تمام نشده است.

ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت در ایالت جورجیا بازشماری انجام خواهد شد و آن زمان ترامپ برنده این ایالت خواهد بود.

بنابر اعلام ستاد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قصد ندارد شکست را در پنسیلوانیا بپذیرد و قصد دارد در آنجا هم خواستار بازشماری آرا شود.

ستاد ترامپ مدعی شد: در پنسلوانیا بی نظمی هایی زیادی وجود داشته که از جمله آن اجازه ندادن به ناظران قانونی داوطلب ما از سوی مقامات انتخاباتی برای دسترسی به پایگاه های شمارش آرا بوده است.

ستاد ترامپ همچنین ادعا کرد در نوادا، هزاران رای به طور غیرقانونی داده شده است.

تیم انتخاباتی ترامپ اضافه نمود: علیرغم پیش بینی غیرمسئولانه و اشتباه فاکس نیوز و آسوشیتد پرس، رئیس جمهور امشب در جهت پیروزی در آریزونا قرار گرفته است.

در انتها این بیانیه آمده است: بایدن روی این ایالت ها برای ادعای جعلی خود بر کاخ سفید حساب کرده، اما به محض انتها انتخابات، رئیس جمهور ترامپ بار دیگر انتخاب خواهد شد.

آخرین نتایج انتخابات حاکی است جو بایدن در ایالت های کلیدی جورجیا و پنسیلوانیا هم از ترامپ پیشی گرفته است.

دونالد ترامپ 213 رأی الکترال دارد و برای پیروزی باید آرای الکترال تمامی ایالت های کلیدی باقی مانده به علاوه ایالت نوادا را ببرد.

ترامپ فرایند برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و شکایت هایی را در چند ایالت طرح کرده است. او در روز اول برگزاری انتخابات گفت که فرایند شمارش آرا باید متوقف شود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4886

به "انتخابات آمریکا هنوز به انتها نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات آمریکا هنوز به انتها نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید