اعلام راه اندازی مجتمع تولیدی صنایع دستی در سنندج

به گزارش مجله بای بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، راه اندازی مجتمع تولیدی صنایع دستی در سنندج صورت می گیرد.

اعلام راه اندازی مجتمع تولیدی صنایع دستی در سنندج

قضیه چیست؟

فرهاد حامدی گفت: یکی از عمده ترین مسائل تولید کنندگان صنایع دستی کمبود فضا برای تولید در استان است به همین دلیل، در مرحله نخست توجه به بهسازی و نوسازی فضاهای موجود و تلاش برای رفع این مشکل در اولویت این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: به همین دلیل با همراهی استاندار کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با پیگیری های مکرر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان پس از جذب اعتبار لازم، طرح ساماندهی و بهسازی مجتمع تولیدی صنایع دستی استان کردستان در اواخر سال 98 شروع شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کردستان اعلام نمود: پس از ارائه طرح های مختلف، این مجتمع با فضایی بالغ بر 2000 مترمربع و با بیش از 20 کارگاه تولیدی استاندارد برای حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی کردستان پس از بهسازی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

حامدی اعلام نمود: این پروژه تا به امروز بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که متاسفانه با افزایش هزینه ها و شروع و انتشار ویروس کرونا، فرایند پیشرفت فیزیکی طرح با مشکل روبرو شده است.

معاون صنایع دستی استان اعلام نمود: امید است با تخصیص اعتبار لازم به زودی شاهد افتتاح این مجتمع به منظور ایجاد اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی استان با اولویت رشته های بومی و صادرات گرا باشیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3546

به "اعلام راه اندازی مجتمع تولیدی صنایع دستی در سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام راه اندازی مجتمع تولیدی صنایع دستی در سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید