استقلال ، پدیده؛ فرصتی برای فرار از حواشی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- تیم های استقلال و پدیده فردا از 19:45 در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند.

استقلال ، پدیده؛ فرصتی برای فرار از حواشی

به گزارش خبرنگاران، تیم های استقلال و پدیده باید در چارچوب رقابت های لیگ خلیج فارس به مصاف هم بروند. در این بازی فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی روی نیمکت دو تیم نشسته اند، مربیانی که زمانی در استقلال به اسم بازیکن مدعی بستن بازوبند کاپیتانی این تیم بودند و هر دو در مقاطعی کاپیتانی استقلال را تجربه کردند.

استقلال این روز ها اصلا حال هوای خوبی ندارد. از اختلاف امتیازی با صدر جدول گرفته تا مسائل در پرداختی ها و دعوای مدیرعامل و سرمربی همه و همه توجه آبی های تهران را به جایی جز مستطیل سبز معطوف نموده است. استقلال در شرایطی باید به مصاف پدیده برود که از 22 بازی 37 امتیاز به دست آورده است و با یک بازی کمتر در رتبه سوم حضور دارد.

بازی رفت دو تیم با پیروزی استقلال و گل های سبحان خاقانی و محمد دانشگر به انتها رسید. هروویه میلیچ، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و احمد موسوی نمی توانند استقلال را در بازی فردا همراهی نمایند. پدیده هم این فصل با توجه به قضیه مسائل در مالکیت باشگاه اصلا اوضاع خوبی نداشت و به همین علت بقا در لیگ برتر به هدف این تیم تبدیل شد. شاگردان مهدی رحمتی از 22 بازی 28 امتیاز را به دست آورده اند. نکته جالب این بازی رویایی امین قاسمی نژاد، ستاره پدیده با استقلال است که در نیم فصل فاصله ای تا استقلالی شدن نداشت اما باز هم سو مدیریت استقلالی ها کار دست شان داد و نتوانستند این بازیکن را جذب نمایند.

سین حسینی گلر استقلال در بازی با پدیده خواهد بود. آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با پدیده در شرایطی برگزار گردید که رشید مظاهری در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا نکرد. اگر چه گفته می گردد مظاهری به علت گردن درد در تمرین امروز حضور نداشته اما فرهاد مجیدی در مصاحبه روز گذشته خود خاطرنشان کرد این بازیکن از دریافتی خود تا اینجای فصل رضایت ندارد. به این ترتیب حسینی مثل ملاقات با نفت آبادان در بازی با پدیده دروازه بان استقلال خواهد بود.

مرخصی 3 روزه مهدی قایدی به انتها رسیده اما این بازیکن هنوز به تمرینات استقلال اضافه نشده است. بعد از عدم بازگشت مهدی قایدی همراه کاروان تیم ملی به ایران و اعلام این موضوع که او چند روز به کشور امارات و شهر دوبی سفر نموده، باشگاه استقلال اطلاعیه ای را صادر کرد. در اطلاعیه استقلال آمده بود که این بازیکن از کادرفنی استقلال 3 روز مرخصی گرفته تا چندروز در امارات استراحت کند. حالا اما 3 روز مرخصی قایدی روز گذشته به انتها رسید و حتی گفته می شد او در تمرین عصر دیروز حاضر می شود، اما بازهم چنین اتفاقی رخ نداد.

قایدی هنوز در تمرینات استقلال شرکت ننموده و زمان بازگشت او مبهم است. این در شرایطی است که طی دوسه روز گذشته ویدئوها و عکس هایی از قایدی در مراکز تفریحی امارات منتشر شده است. از سوی دیگر استقلال روز دوشنبه باید در چارچوب یک مسابقه معوقه به میدان برود و بعید است قایدی بتواند تیمش را با شرایط موجود در بازی پیش رو همراهی کند.

تیم فوتبال استقلال، امروز آخرین جلسه تمرینی خود پیش از مصاف با پدیده را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد. طی چند روز اخیر، حواشی زیادی پیرامون این باشگاه به وجود آمده بود و گفته می گردد فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی فردا، حرفهای زیادی برای گفتن دارد. طی روزهای اخیر، اعضای هیئت مدیره استقلال، مربی و بازیکنان در جبهه ای علیه احمد مددی مدیرعامل تیم قرار گرفته اند و او هم امروز در مصاحبه هایی، پاسخ اظهارات مجیدی را داد و حتی در خصوص قرارداد بازیکنانی نظیر مرادمند، اسماعیلی و مظاهری صحبت کرد که با واکنش آنها هم روبرو شد.

با این وجود، در تمرین عصر امروز آبی پوشان، مجیدی بدون توجه به اتفاقات و صحبت های مدیرعامل تیمش، تمرینات پیش از مصاف با پدیده را در فضایی کاملا شاد و با نشاط برگزار کرد و آخرین توصیه های فنی را به شاگردانش گوشزد کرد. در واقع به نظر می رسد خنده های مجیدی، آرامش قبل از طوفان باشد. صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از بازی فردا خاطرنشان کرد که مجیدی فردا پاسخ صحبت های مددی را خواهد داد. سرمربی آبی پوشان روز گذشته شدیدا نسبت به دخالت های وزارت ورزش، بی توجهی مددی و مسائل اقتصادی استقلال انتقاد نموده بود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8099

به "استقلال ، پدیده؛ فرصتی برای فرار از حواشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ، پدیده؛ فرصتی برای فرار از حواشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید