آغاز مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه از فردا، رقابت 35 کودک ایرانی برای تکرار قهرمانی

به گزارش مجله بای بلاگ، بچه ها و نوجوانان ایرانی حاضر در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه در مالزی، تمرینات جدی خود را برای تکرار قهرمانی با تعصب خاصی انجام داده و تلاش دارند پرچم جمهوری اسلامی را مجددا به اهتزاز درآورند.

آغاز مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه از فردا، رقابت 35 کودک ایرانی برای تکرار قهرمانی

به گزارش خبرنگاران، بچه ها هوشمند ایرانی حاضر در مسابقات دنیای بچه ها هوشمند در حالی تمرین های نهایی خود را با تعصب و جدیت خاصی دنبال می کنند که تمام تلاش های آنها معطوف به تکرار قهرمانی است. این در حالیست که امسال تیم بسیار قوی تری نسبت به سال گذشته به مسابقات بین المللی اعزام شده است.

همه تلاش های 35 کودک ایرانی حاضر در مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه (pama 2018) به عنوان قهرمان دوره قبلی مسابقات، اهتزاز مجدد پرچم جمهوری اسلامی ایران در معتبرترین رویداد محاسبات ذهنی است.

در این مسابقات دنیای که بزرگترین رویداد محاسبات ذهنی دنیا محسوب می شود، 733 نفر از 24 کشور دنیا شامل تایوان، مالزی، تایلند، کانادا، هنگ کنگ، آمریکا، آفریقای جنوبی، ویتنام، کره جنوبی، لبنان، عربستان سعودی، استرالیا، هند، روسیه، چین، قزاقستان، امارات، ازبکستان، مصر، تاجیکستان، یمن و ایران حضور دارند.

والدین این بچه ها و نوجوانان آنان را در مسابقات دنیای pama 2018 که 9 دی در شهر کوالالامپور برگزار می شود، همراهی می کنند.

تیم 35 نفره ایران شامل 9 نابغه از استان البرز، 2 نابغه از استان لرستان، 2 نابغه از استان بوشهر، 2 نابغه از استان تهران، 2 نابغه از استان زنجان، 4 نابغه از استان مرکزی، یک نابغه از استان کردستان، 10 نابغه از استان کرمانشاه، 2 نابغه از استان هرمزگان و یک نابغه از استان همدان هستند.

روح الله مخبریان مدیرعامل موسسه بچه ها هوشمند در این زمینه گفت: در حاشیه این مسابقات جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد برگزاری مسابقات پاما در خاورمیانه را ارائه خواهد کرد که امیدواریم در سال 2019 این رویداد بین المللی به صورت ویژه در تهران برگزار شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه توسعه محاسبات ذهنی با چرتکه و بکارگیری آن در امورات روزانه می تواند منجر به عملکرد بهتر ذهن و هوش شود، گفت: موسسه بچه ها هوشمند از سال 1391 تا به امروز بر اساس استانداردهای بین المللی محاسبات ذهن را از طریق چرتکه به بچه ها یاد می دهد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 175

به "آغاز مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه از فردا، رقابت 35 کودک ایرانی برای تکرار قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه از فردا، رقابت 35 کودک ایرانی برای تکرار قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید